Πρόκειται για ένα flagship σημείο του δικτύου λιανικής της Nobacco στο οποίο εκφράζεται η επανατοποθέτηση της εταιρείας ως του πρώτου και μοναδικού στην Ευρώπη παρόχου όλων των εναλλακτικών του καπνίσματος.
Το εσωτερικό του καταστήματος χαρακτηρίζουν η λιτή αισθητική, οι καθαρές γραμμές, ο ζεστός φωτισμός και η οριοθέτηση θεματικών σημείων εξυπηρέτησης που διευκολύνουν την περιήγηση του επισκέπτη. Επιτρέπεται η ξεχωριστή προβολή και επεξήγηση του πιο εξελιγμένου προϊόντος θέρμανσης καπνού, αλλά και μιας ευρείας γκάμας προϊόντων ατμίσματος. Διαμορφώνεται έτσι ένας φιλόξενος και λειτουργικός χώρος όπου ο ενήλικος επισκέπτης μπορεί να γνωρίσει όλες τις επιλογές αντί του συμβατικού τσιγάρου και να τις αξιολογήσει στους ειδικά σχεδιασμένους χώρους γευστικής δοκιμής. Το σχεδιασμό του έργου επιμελήθηκε η αρχιτεκτονική ομάδα της Έφης Χαραλαμποπούλου ενώ την κατασκευή και την επίβλεψή του ανέλαβε η εταιρεία Evertech.
«Στη Nobacco αναζητούμε συνεχώς τρόπους για να προσφέρουμε στους καταναλωτές την εμπειρία μιας προσωποποιημένης, ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης. Μιας εμπειρίας που, σε καταστήματα όπως αυτό στο The Μall, κινητοποιεί και τις 5 αισθήσεις του επισκέπτη, από την πρώτη οπτική εντύπωση μέχρι και τη γευστική δοκιμή. Δημιουργούμε ένα ζεστό, φιλόξενο περιβάλλον στο οποίο του παρέχουμε όλα όσα χρειάζονται για να επιλέξει υπεύθυνα το προϊόν που του ταιριάζει. Με λίγα λόγια, του δίνουμε τη Δύναμη της Επιλογής!», τόνισε ο Νικόλας Γαλανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr