Το δεύτερο εξάμηνο του 2018, προστέθηκαν στον κλάδο λιανικής αθλητικών ειδών τέσσερα έως πέντε νέα Καταστήματα INTERSPORT και TAF. Περιλαμβανομένων των νέων καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους σε Βουλγαρία και Κύπρο εντός του δευτέρου εξαμήνου του 2018 καθώς και εκείνων που ήδη λειτουργούν σε Ελλάδα και Ρουμανία, η αλυσίδα καταστημάτων του κλάδου στο τέλος του 2018 άγγιξε τα 120 σημεία πώλησης σε όλες τις χώρες (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο και Τουρκία) που έχει αναπτύξει τις δραστηριότητές του ο κλάδος, γεγονός που ενίσχυσε την παρουσία του και τα έσοδα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018 έναντι του πρώτου εξαμήνου.
Αναπτύσσεται και ο κλάδος οικιακού εξοπλισμού
Ο κλάδος της λιανικής των επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού που αριθμεί επτά (7) Καταστήματα IKEA και επτά (7) κέντρα παραγγελιών και παραλαβών (Pick Up & Order Points) στις χώρες που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία) καθώς και Καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου (ecommerce) σε όλες τις παραπάνω χώρες, προβλέπεται να συνεισφέρει επίσης με αυξημένα έσοδα το δεύτερο εξάμηνο του 2018 έναντι του πρώτου εξαμήνου.
Επίσης, αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του ένα νέο κέντρο παραγγελιών και παραλαβών (Pick Up & Order Points) στη Βουλγαρία (Plovdiv).
Όπως υποστηρίζει η διοίκηση της εταιρίας, παρά το γεγονός ότι οι συνέπειες της υψηλής φορολογίας στην Ελλάδα για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις περιορίζουν τους διαθέσιμους προς κατανάλωση και επένδυση πόρους, εκτιμάται ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2018, θα είναι βελτιωμένο ως προς τα οικονομικά αποτελέσματα έναντι του πρώτου εξαμήνου 2018, λόγω των ιστορικά αυξημένων εσόδων κατά το δεύτερο εξάμηνο, της ισχυρής ανταγωνιστικής θέσης των εταιρειών λιανικής του Ομίλου αλλά και της ισορροπημένης επέκτασης των δραστηριοτήτων του και κατά συνέπεια και των εσόδων του. στο οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον ιδιαίτερα στην Ελλάδα, από όπου εξακολουθεί να προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων (60,2% α’ εξάμηνο 2018) όπου η ταχύτητα εφαρμογής των μεταρρυθμίσεων, είναι το κριτήριο για την προσέλκυση επενδύσεων και την αύξηση της κατανάλωσης.
Το σχέδιο ανάπτυξης μέχρι το 2025
Ο σχεδιασμός Mission 2025 προβλέπει ότι ο όμιλος Fourlis επιδιώκει στο μέλλον καμιά γεωγραφική αγορά να μην ξεπερνά το 30% των των λειτουργικών κερδών του ομίλου ενώ επίσης καμιά λιανεμπορική δραστηριότητα να μην υπερβαίνει το 50% των λειτουργικών κερδών. Η στρατηγική αυτή θα βοηθήσει τον όμιλο να διαμοιράσει την εξάρτησή του και θα προσφέρει νέες προοπτικές ανάπτυξης στο μέλλον. Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 7 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στην Κομοτηνή και δύο στη Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς). Ο Όμιλος Fourlis αριθμεί σήμερα 128 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών, καθώς το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 29 στη Ρουμανία, 24 στην Τουρκία, 7 στη Βουλγαρία και 4 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 12 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 2 στην Τουρκία.
ANΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr