Αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας για το 2018:
-Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων των τελευταίων 10 ετών στα 26,9 δις ευρώ:
+7,1% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα
+8,0% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες
+3,5% βάσει των συνολικών στοιχείων
-Λειτουργικό κέρδος: 4,92 δις ευρώ, που αντιπροσωπεύει το 18,3% των πωλήσεων
-Κέρδη ανά μετοχή: 7,08 ευρώ, με μια αύξηση της τάξεως του +6.5%
-Καθαρό κέρδος μετά την αφαίρεση δικαιωμάτων μειοψηφίας: 3,89 δις ευρώ, αύξηση της τάξεως του +8,8%
-Μέρισμα: 3,85 ευρώ, αύξηση της τάξεως του +8,5%
Ο Jean-Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal, δήλωσε σχετικά με τα Ετήσια Αποτελέσματα:
«Σε μια αγορά ομορφιάς που επιταχύνθηκε σημαντικά το 2018, η L’Oréal σημείωσε το καλύτερο έτος ανάπτυξής της από το 2007, με +7,1%1, σε συνέχεια ενός ισχυρού τέταρτου τριμήνου που παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 7,7%1.
Όλοι οι Κλάδοι σημειώνουν αύξηση ειδικά η L’Oréal Luxe και ο Κλάδος Δερμοκαλλυντικών που και οι δύο σημείωσαν διψήφια ανάπτυξη. Οι βασικές μάρκες σημείωσαν την υψηλότερη απόδοση, ιδιαίτερα στον Κλάδο L’Oréal Luxe, όπου οι πωλήσεις της Lancôme ξεπέρασαν τα 3 δις ευρώ. Ο κλάδος Δερμοκαλλυντικών πέτυχε την μεγαλύτερη ανάπτυξη των τελευταίων 10 ετών σε μια πολύ δυναμική αγορά προϊόντων περιποίησης του δέρματος. Στον κλάδο Καταναλωτικών Προϊόντων Ευρείας Διανομής, το 2018 ήταν μια καλή χρονιά για την L’Oréal Paris και τη Maybelline New York. Ο κλάδος των Επαγγελματικών Προϊόντων εν τω μεταξύ σημείωσε μια συγκρατημένη αύξηση στις πωλήσεις, χάρη σε μια σημαντική επιτάχυνση κατά το τελευταίο τρίμηνο.
Η ανάπτυξη ανά γεωγραφική ζώνη παρέμεινε διαφοροποιημένη. Στη Δυτική Ευρώπη, η πρόοδος ήταν συγκρατημένη, λόγω δυσκολιών που σημειώθηκαν σε κάποιες από τις αγορές, ενώ στη Νότια Αμερική η ανάπτυξη βελτιώθηκε συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Οι νέες αγορές πέτυχαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη από το 2007, ενώ η Ζώνη Ασίας–Ειρηνικού, που μεγαλώνει κυρίως χάρη στην Κίνα, ξεπέρασε τη Νότια Αμερική με πωλήσεις μεγαλύτερες των 7 δις ευρώ.
Το 2018 ήταν μια ακόμη πολύ καλή χρονιά για δυο από τους πιο ισχυρούς οδηγούς ανάπτυξής μας. Πρώτον, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις 4 αυξήθηκαν κατά + 40,6% και τώρα αντιπροσωπεύουν το 11% των πωλήσεων του Ομίλου. Δεύτερον, οι λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα έσπασαν το φράγμα των 2 δις ευρώ με μια αύξηση της τάξεως του +27,1%.
Το περιθώριο ακαθάριστου κέρδους αυξήθηκε σημαντικά και κατόπιν ισχυρών επενδύσεων στην έρευνα, την καινοτομία και τους επιχειρηματικούς μοχλούς ανάπτυξης, το λειτουργικό περιθώριο κέρδους σημείωσε ένα νέο ρεκόρ με απόδοση 18,3% επί των πωλήσων.
Περισσότερο από ποτέ, είναι η δύναμη του επιχειρηματικού μοντέλου της L’Oréal, που είναι τόσο ισχυρό και ισορροπημένο, που καλύπτει όλα τα δίκτυα, όλες τις κατηγορίες, όλες τις τιμολογιακές κλίμακες, όλους τους καταναλωτές και έτσι επιτρέπει στον Όμιλο να αδράξει τις ευκαιρίες, όπου και αν αυτές παρουσιάζονται. Ανά τον κόσμο οι ομάδες μας είναι σε ετοιμότητα και αφουγκράζονται τις ανάγκες και επιθυμίες του καταναλωτή. Προσαρμόζουν και κατανέμουν τους πόρους με μεγάλη ευελιξία, πάντα επιδιώκοντας την αριστεία. Με αυτό τον τρόπο η L’Oréal προσφέρει επικερδή και βιώσιμη ανάπτυξη και ενδυναμώνει τη θέση της ως ηγέτη στην αγορά των καλλυντικών χρόνο με το χρόνο.
Τέλος, το 2018, η L’Oréal αναγνωρίστηκε για μια ακόμη φορά για την ηγεσία της στην εταιρική περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη από το CDP, που αναγνώρισε την L’Oréal, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ως έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη ανάπτυξη, με σκορ 3 «Α» για τη διαχείριση της κλιματικής αλλαγής, τις ασφάλειας του νερού και των δασών. H L’Oréal έχει επίσης αναγνωριστεί για τη δέσμευση της ως προς την ισότητα των φύλων και έχει χαρακτηριστεί ως νούμερο 1 στην Ευρώπη για την ισότητα των φύλων από την Equileap. Οσον αφορά την Ηθική, η L’Oréal παραμένει υποδειγματική και έχει αναγνωριστεί ως νούμερο 1 παγκοσμίως από το δεοντολογικό δείκτη φήμης Covalence EthicalQuote.
Σε ένα οικονομικό περιβάλλον που παραμένει ασταθές και αβέβαιο, είμαστε βέβαιοι, χάρη στις καινοτομίες μας, τα ισχυρά μας προϊόντα, την ψηφιακή μας υπεροχή και τις εξαιρετικές μας ομάδες εργαζομένων ανά τον κόσμο, ότι μπορούμε να ακολουθήσουμε τις δεσμεύσεις μας για την εταιρική κοινωνική ευθύνη, να ξεπεράσουμε σε επιδόσεις την αγορά των καλλυντικών το 2019 και να επιτύχουμε μια ακόμη χρόνια ανάπτυξης σε πωλήσεις και κέρδη».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr