Η ένταξη του κορυφαίου προϊόντος εξελιγμένης τεχνολογίας θέρμανσης καπνού της British American Tobacco, ανέδειξε την NOBACCO στην πρώτη και μοναδική εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών.
Στην κατηγορία Best New Product Launch βραβεύονται οι καλύτερες καμπάνιες για την κυκλοφορία νέων προϊόντων ή/και υπηρεσιών με κριτήρια αξιολόγησης το μήνυμα, τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν και τη δημιουργικότητα των προωθητικών ενεργειών. Η προσθήκη του glo™ στο portfolio της NOBACCO υποστηρίχθηκε από καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Η Δύναμη της Επιλογής», με το οποίο αφ’ ενός αναδεικνύεται το εύρος και η πληρότητα των λύσεων που προσφέρει η NOBACCO, αφ’ ετέρου ενθαρρύνεται η απόφαση για μια ζωή μακριά από το συμβατικό τσιγάρο. Για την προώθηση και την επικοινωνία του νέου προϊόντος μέσα στο κατάστημα δημιουργήθηκαν σημεία, γωνίες ή/και χώροι υποδοχής αποκλειστικά για το glo™ σε 65 καταστήματα του δικτύου της NOBACCO.
Παράλληλα υλοποιήθηκαν προγράμματα ενημέρωσης των franchisees και εκπαίδευσης των εργαζομένων τόσο για το προϊόν όσο και για την στρατηγική επανατοποθέτησης της εταιρείας ως ολοκληρωμένου παρόχου ατμιστικών και Heat-Not-Burn λύσεων.
«Η επιτυχημένη διάθεση του glo™ στην ελληνική αγορά δικαίωσε την εμπιστοσύνη της British American Tobacco στη εταιρεία μας, όπως δικαίωσε και τη στρατηγική επιλογή της NOBACCO να προσφέρει στο εξής όλες τις νόμιμες, ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές στο συμβατικό τσιγάρο λύσεις. Να δίνει τη δύναμη της επιλογής σε όσες και όσους σκέφτονται να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα.», δήλωσε ο Μάρκος Μαρκόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nobacco.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr