Οι συμβάσεις που έχει συνάψει η εταιρεία το 2006 ανήλθαν στο ποσό των 61,8εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα από τα μισθώματα ανήλθαν στο ποσό των 44,5εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2006, έναντι 36 εκατ. ευρώ το 2005, παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 24% περίπου, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων για την ίδια περίοδο ανήλθαν στο ποσό των 1,8εκατ. ευρώ έναντι 1,19εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 51%.
Κλείνοντας την πέμπτη διαχειριστική της χρήση το 2006, με δραστηριοποίησηστο χώρο από τον Απρίλιο του 2002 παρέχοντας όλο το φάσμα των υπηρεσιών και μολονότι είναι η νεότερη σχεδόν από τις εταιρείες στον κλάδο, η PROBANK LEASING δραστηριοποιήθηκε σε όλες τις κατηγορίες συμβάσεων leasing (ακίνητα, μηχανήματα, επαγγελματικά αυτοκίνητα, Ι.Χ, επιβατικά, εξοπλισμό γραφείου, vendor leasing, sale and lease back, κ.λ.π.), αξιοποιώντας σημαντικά το δίκτυο της Τράπεζας PROBANK, χρηματοδοτώντας πολλά και μεγάλα επενδυτικά προγράμματα επιχειρήσεων σε όλο το φάσμα της αγοράς.
Ο εκμισθωμένος εξοπλισμός της εταιρείας ανέρχεται συνολικά, μέχρι 31/12/2006, σε 231,7 εκατ. ευρώ με μέση αξία ανά σύμβαση 140 χιλ. ευρώ, αφού η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στη διασπορά των εργασιών της
Η κατανομή του χαρτοφυλακίου στις 31/12/2006 ανά είδος μισθίου έχει ως εξής:
ΕΙΔΟΣ ΜΙΣΘΙΩΝ ΠΟΣΟΣΤΟ
Ακίνητα 43,29%
Μηχανήματα 31,19%
Μεταφορικά μέσα 16,17%
Εξοπλισμός Γραφείου και λοιπός εξοπλισμός 9,35%
Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 22,05εκατ. ευρώ, στο οποίο συμμετέχει η Τράπεζα PROBANK με ποσοστό 74 % περίπου, η PROBANK AUTOLEASING AETE με ποσοστό 1% περίπου και άλλοι μέτοχοι που καλύπτουν το υπόλοιπο ποσοστό 25 % περίπου.
Το 2007 προβλέπεται επίσης μία καλή χρονιά για την PROBANK LEASING αφού αυξάνεται συνεχώς ο όγκος των εργασιών της και των νέων συμβάσεων. Για το πρώτο τρίμηνο του 2007, τα εγκεκριμένα όρια της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 75%σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα του 2006, τα δε έσοδά της ανέρχονται σε 11,3 εκατ. ευρώ έναντι των 9,9 εκατ. ευρώ
Στόχος της εταιρείας για το μέλλον είναι η συνέχιση της καλής της πορείας, η εδραίωσή της στην αγορά και ηπεραιτέρω αύξηση των μεγεθών της, δεδομένης της δραστηριοποίησής της σε όλες τις κατηγορίεςτων συμβάσεων. Ο στόχος αυτός κρίνεται εφικτός λαμβανομένων υπόψη της δυναμικότητας της εταιρείας και του συνεχώς αυξανόμενου δικτύου της Τράπεζας PROBANK που θα αριθμεί έως το τέλος του έτουςπάνω από 80 καταστήματα .
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr