Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τη θέση τους στα ράφια των καταστημάτων θα πάρουν προϊόντα από εναλλακτικά και ανακυκλώσιμα υλικά, για τα οποία η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με τους προμηθευτές της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στη συνέχεια, η εταιρεία θα θέσει ως στόχο την κατάργηση και προσαρμογή στα καλαμάκια που υπάρχουν στην κατηγορία των χυμών/αναψυκτικών και ποτών.
«Στη στρατηγική μας για το πλαστικό ακολουθούμε μία σαφή προσέγγιση, η οποία συνοψίζεται στο τρίπτυχο: Αποφεύγουμε-Μειώνουμε- Ανακυκλώνουμε. Καταργώντας τα πλαστικά είδη μίας χρήσης αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικού, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την εταιρεία μας για τη μείωση του πλαστικού» τόνισε ο Ιωάννης Καρανάτσιος, μέλος ιοίκησης-Δ/νση Αγορών της Lidl Ελλάς.
Σημειώνεται, ότι η Lidl Ελλάς σχεδιάζει να εξαντλήσει πρώτα τις ποσότητες που έχουν ήδη αγοραστεί και στη συνέχεια θα περάσει σταδιακά σε εναλλακτικά υλικά.
Η Lidl Ελλάς έχει αναλάβει πλήθος πρωτοβουλιών για τη μείωση του πλαστικού. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία κατήργησε την πλαστική σακούλα μίας χρήσης των τεσσάρων λεπτών, εξοικονομώντας έτσι 730 τόνους πλαστικού, το οποίο δεν προερχόταν από ανακυκλώσιμο υλικό. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2017-2018 αφαίρεσε πλαστικές υποσυσκευασίες από την κατηγορία των χαρτιών υγείας, εξοικονομώντας έτσι 160 τόνους πλαστικού υλικού.
Ο κ. Καρανάτσιος ανέφερε σχετικά: «Εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς πάνω σε διάφορα σχέδια και θα ενημερώνουμε συνεχώς τους πελάτες μας για κάθε καινοτομία και αλλαγή. Ιδίως στον τομέα της συσκευασίας υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες δυνατότητες που δοκιμάζουμε αυτήν τη στιγμή και οι οποίες μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr