Σχολιάζοντας το γεγονός, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΕ, Παναγιώτης Δρόσος, δήλωσε: « Η χρήση των νέων τεχνολογιών στο χώρο του εξωτερικού εμπορίου αποτελεί ένα αποτελεσματικό εργαλείο για τις εξαγωγικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα της περιφέρειας, διευκολύνοντας τους στόχους και τις στρατηγικές τους για την είσοδο στις αγορές στόχους που επιθυμούν. Η συνεργασία του ΟΠΕ με το Πανεπιστήμιο Αθηνών εγγυάται τη δημιουργία σύγχρονων, υψηλού επιπέδου και απολύτως στοχευμένων προγραμμάτων, για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων».
Σε πρώτη φάση θα υλοποιηθούν δυο προγράμματα εξ αποστάσεως κατάρτισης, τα θέματα των οποίων έχουν καθοριστεί με βάση τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε ο ΟΠΕ το 2006. Τα θέματα των προγραμμάτων αυτών είναι: «Πώς να εκπονήσετε ένα ρεαλιστικό export marketing plan και ποια η σημασία του για την εξέλιξη των εξαγωγών σας» και «Βήμα προς βήμα προσέγγιση μιας αγοράς, ο ρόλος και η σημασία των δικτύων των αντιπροσώπων και της κουλτούρας».
Ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου θα έχει τη συνολική ευθύνη για την υλοποίηση του προγράμματος κατάρτισης και τη διοίκηση του όλου έργου.
Τα προγράμματα κατάρτισης θα έχουν διάρκεια τρεις μήνες το καθένα και θα απαρτίζονται από 12 διδακτικές ενότητες.
Τα προγράμματα κατάρτισης απευθύνονται σε εργαζομένους, στελέχη εξαγωγικών και εν δυνάμει εξαγωγικών επιχειρήσεων. Κάθε πρόγραμμα θα παρακολουθούν μέχρι 15 καταρτιζόμενοι.
Τα προγράμματα θα εκτελούνται με τα πλέον σύγχρονα μέσα e-learning που διατίθενται, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ακολουθούν διεθνούς κύρους Οργανισμοί και Πανεπιστήμια.
Μετά το πέρας της επιτυχούς παρακολούθησης του προγράμματος κατάρτισης θα χορηγείται πιστοποίηση στους καταρτιζόμενους.
Μέχρι το τέλος του έτους έχουν προγραμματιστεί να υλοποιηθούν έξι ακόμη προγράμματα κατάρτισης e-learning με τα παρακάτω θέματα:
Τεχνική προσδιορισμού των στόχων και της στρατηγικής μιας επιχείρησης για την είσοδό της στις αγορές στόχους που έχει επιλέξει.
Αναδόμηση των δικτύων διανομής και ο ρόλος του διαδικτύου για την μικρομεσαία εξαγωγική επιχείρηση.
Ρόλος και σημασία των διεθνών εμπορικών εκθέσεων ως εργαλείο του μάρκετινγκ.
Από το ανώνυμο στο επώνυμο προϊόν (brand) και η σημασία της niche market.
Διαδικασία των εξαγωγών και τρόποι εξασφάλισης των οικονομικών συμφερόντων της επιχείρησης.
Συσκευασία του εξαγώγιμου προϊόντος και η συμβολή της στο positioning των προϊόντων σας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr