Πιο συγκεκριμένα, η QIVOS, marketing technology agency, μέλος του Ομίλου FF Group, υπέβαλε υποψηφιότητα και παρέλαβε τα παρακάτω βραβεία για τη δημιουργία ξεχωριστών και καινοτόμων loyalty προγραμμάτων για τον Όμιλο FF Group:
- GOLD Βραβείο στην κατηγορία Best in Omnichannel, για το πρόγραμμα “FF Group Exclusive… Exclusive rewards at every channel!” – FF Group
- SILVER Βραβείο στην κατηγορία Best in Loyalty & Engagement - Fashion & Beauty, για το πρόγραμμα “Check In & Win… μια κάρτα, πολλές επιλογές!” - Factory Outlet
- BRONZE Βραβείο στην κατηγορία Best International Initiative, για το πρόγραμμα “FF Group Exclusive… Exclusive rewards at every channel!” - FF Group
Ο Όμιλος FF Group διανύει ήδη το 3o έτος ενός πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού, με πιλότο την ελληνική αγορά, αλλά με ορίζοντα επέκτασης και δυνατότητα εφαρμογής του σε διεθνές επίπεδο, καθώς ο Όμιλος διαθέτει πάνω από 900 σημεία πώλησης σε πάνω από 30 χώρες του κόσμου.
Στο νέο ψηφιακό κόσμο, ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο. Το CRM, εκτός του παραδοσιακού μοντέλου των φυσικών καταστημάτων με χρήση loyalty cards, εμπλουτίζεται με τα στοιχεία και τη συμπεριφορά των online πελατών. Αναγνωρίζοντας τον πελάτη σε οποιοδήποτε κανάλι του Ομίλου μπορούμε να έχουμε στη διάθεσή μας την συνολική Unified Commerce συμπεριφορά του.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr