Αναλυτικά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα θέματα της ημερήσιας διάταξης έχουν ως εξής:
1. Υποβολή και έγκριση των ετήσιων Οικονομικών Καταστάσεων (εταιρικών και ενοποιημένων) που αφορούν στην εταιρική χρήση 2017 (01.01.2017-31.12.2017), μετά της ετησίας Εκθέσεως Διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκθέσεως του Ορκωτού Ελεγκτή-Λογιστή επ' αυτών.
2. Έγκριση διαθέσεως (διανομής) αποτελεσμάτων εταιρικής χρήσεως 2017 (01.01.2017-31.12.2017), λήψη αποφάσεως περί διανομής (καταβολής) μερίσματος και παροχή προς το Διοικητικό Συμβούλιο των σχετικών εξουσιοδοτήσεων.
3. Απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και του Ορκωτού Ελεγκτή- Λογιστή από κάθε ευθύνη αποζημιώσεως για τις ως άνω ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις καθώς και για τα πεπραγμένα και την διαχείριση της εταιρικής χρήσεως 2017 (01.01.2017-31.12.2017).
4. Εκλογή ενός (1) Τακτικού και ενός (1) Αναπληρωματικού Ορκωτού Ελεγκτή-Λογιστή από το Δημόσιο Μητρώο για τον έλεγχο των ετησίων και εξαμηνιαίων Οικονομικών Καταστάσεων της τρέχουσας εταιρικής χρήσεως 2018 (01.01.2018-31.12.2018) και καθορισμός της αμοιβής τους.
5. Έγκριση καταβληθεισών αμοιβών και αποζημιώσεων προς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για τις παρασχεθείσες από αυτά υπηρεσίες κατά τη χρήση 2017 (01.01.2017-31.12.2017) και καθορισμός-προέγκριση νέων αμοιβών και αποζημιώσεων των ως άνω προσώπων για την τρέχουσα χρήση 2018 και έως την ημερομηνία της επόμενης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.
6. Παροχή εγκρίσεως-αδείας κατ' άρθρο 23 παρ. 1 του κ.ν. 2190/1920, όπως ισχύει, προς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τους Γενικούς Διευθυντές και τους Διευθυντές της Εταιρείας για την συμμετοχή τους σε Διοικητικά Συμβούλια ή στη Διεύθυνση εταιρειών του Ομίλου.
7. Διάφορα θέματα και ανακοινώσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr