Σε χαμηλότερα επίπεδα διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του Μαρτίου για την Hennes & Mauritz (H&M), κυρίως λόγω του ψυχρού καιρού, αλλά και του Πάσχα των Καθολικών που ήταν φέτος αργά, η οποία προσπαθεί να καταλάβει την πρώτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής πώλησης ενδυμάτων έναντι της μεγάλης της ανταγωνίστριας Inditex.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα της εταιρείας, που λειτουργούν περισσότερο από ένα έτος, συρρικνώθηκαν κατά 8%, ενώ οι οικονομικοί αναλυτές ανέμεναν πτώση της τάξης του 4%. Οι συνολικές πωλήσεις της τον Μάρτιο, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, παρέμειναν αμετάβλητες. H Inditex από την πλευρά της, στην κυριότητα της οποίας συμπεριλαμβάνονται τα καταστήματα Zara, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις των καταστημάτων της τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, διαμορφώθηκαν εντός των προβλέψεων της, ωστόσο επεσήμανε ότι το «καθυστερημένο» Πάσχα, ίσως επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις της.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr