Η πρωτοβουλία αυτή της διεθνούς ΜΚΟ ThinkYoung υλοποιείται στη χώρα μας από τo 2015 με τη στήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (Τhe Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα, όπου περισσότεροι από 400 νέοι από όλη τη χώρα έχουν γνωρίσει στη πράξη πώς από μία ιδέα στήνεται μια πραγματική επιχείρηση.
Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με καταξιωμένους επιχειρηματίες, να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο και να το παρουσιάσουν μπροστά στη κριτική επιτροπή, κερδίζοντας δώρα, αλλά πάνω από όλα την πολύτιμη αυτή εμπειρία της Σχολής!
Ποιος είναι όμως ο στόχος μιας Σχολής που καταπιάνεται με την επιχειρηματικότητα, δε λειτουργεί με το καθιερωμένο μοντέλο καθηγητή-μαθητή, αλλά βασίζεται στη δημιουργικότητα, τη διάθεσή για δουλειά και αφοσίωση των συμμετεχόντων; Σε μια εποχή που οι νέοι αναζητούν ολοένα και περισσότερες ευκαιρίες για να δημιουργήσουν, να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους αλλά και να μάθουν, η Coca-Cola στηρίζει πρωτοβουλίες που ενισχύει την επιχειρηματικότητα, η οποία αποτελεί έναν βασικό πυλώνα στην ανάπτυξη της οικονομίας. Παράλληλα, βοηθάει τους νέους να αποκτήσουν εφόδια που θα τους προετοιμάσουν κατάλληλα για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας αλλά και γιατί όχι, μέσα από την επιχειρηματική δραστηριότητά τους να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας.
Το 2018, το ταξίδι της Σχολής Επιχειρηματικότητας συνεχίζεται στην Πάτρα από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου, και τη Θεσσαλονίκη, από τις 19 έως τις 23 Μαρτίου. Όραμα της Coca-Cola είναι να προσφέρει ευκαιρίες στους νέους της χώρας μας, μέσα από τη προώθηση πρωτοβουλιών, όπως είναι η Σχολή Επιχειρηματικότητας. Στόχος είναι να συνεχίσει να αποδεικνύει πως με θέληση, προσήλωση και τη κατάλληλη στήριξη οι νέοι μπορούν να κατακτήσουν το όνειρό τους και να διεκδικήσουν το μέλλον τους.
Για περισσότερες πληροφορίες για τις επόμενες Σχολές Επιχειρηματικότητας μπείτε ΕΔΩ
Athens 2015
Athens 2017
Thessaloniki 2016
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr