Σύμφωνα με την Έρευνα Επιχειρηματικών Συνεργασιών που διεξήχθη από τη SAP (SAPBusinessPartnershipStudy) ,στην οποία συμμετείχαν 300 Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες και 300 στη Γερμανία, διερευνήθηκαν οι συναισθηματικοί και διανοητικοί παράγοντες οι οποίοι οδηγούν σε αυτές τις συνεργασίες. Τα χαρακτηριστικά που προέκυψαν προσομοίαζαν αυτά μίας διαπροσωπικής σχέσης: πάνω από τα τρία τέταρτα (80%) των διευθυντών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι η εμπιστοσύνη και η πολιτισμική προσαρμογή, εν συγκρίσει με την εξοικονόμηση του κόστους, ήταν αδιαμφισβήτητα πιο σημαντικά κριτήρια για την επιλογή συνεργασιών.
«Είμαστε στη μέση της πρωτοφανούς κοινωνικής αλλαγής, η οποία αποτελεί τόσο τεράστια ευκαιρία όσο και πρόκληση για τους σημερινούς ηγέτες των επιχειρήσεων », δήλωσε ο Rodolpho Cardenuto, πρόεδρος, Global Channels & General Business, SAP. "Σε αυτό το περιβάλλον, η εμπιστοσύνη και ο αμοιβαίος σεβασμός για τον πολιτισμό δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικοί. Αποτελούν τα θεμέλια όλων των επιτυχημένων επιχειρηματικών σχέσεων. Έχουμε δει τα εκπληκτικά αποτελέσματα που μπορούν να προκύψουν όταν αυτές οι ιδιότητες καλλιεργούνται και αναπτύσσονται. "
Άλλα σημαντικά βασικά στοιχεία της μελέτης είναι τα εξής:
• Σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των ερωτηθέντων λένε ότι η επιχείρησή τους στοχεύει στη μακροπρόθεσμη διατήρηση της σημαντικότερης εταιρικής σχέσης της επιχείρησής τους, στον τομέα πληροφορικής και τεχνολογίας. Υποστηρίζουν ότι η ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους βασίζεται περισσότερο στην επένδυση σε έναν αξιόπιστο προμηθευτή παρά στην επένδυση στην τεχνολογία καθαυτή.
• Οι συμμετέχοντες αναφέρουν ότι η συνεργασία (70 τοις εκατό), η ειλικρίνεια (81 τοις εκατό) και η ανοικτή επικοινωνία (78 τοις εκατό) σχετικά μετις βέλτιστες και μη πρακτικές , αποτελούν κρίσιμους παράγοντες κατά την επιλογή ενός προμηθευτή τεχνολογίας.
• Περισσότερα από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων θεώρησαν ότι οι επιτυχημένες επιχειρηματικές σχέσεις συνέβαλαν στη διευκόλυνση της ανταλλαγής γνώσεων.
"Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι σημερινές Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις αλλάζουν τον τρόπο μέτρησης της απόδοσης της επένδυσης", δήλωσε ο Δρ. Avan Jassawalla, καθηγητής διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης "ΟιΜικρές και Μεσαίες Επιχειρήσειςαναζητούν, σήμερα συνεργάτες τεχνολογίας και όχι απλώς προμηθευτές τεχνολογικών υπηρεσιών. Για να διασφαλιστεί ότι αυτές οι μακροπρόθεσμες σχέσεις θα οδηγήσουν σε ανάπτυξη τόσο τεχνολογικά όσο και πολιτιστικά, οι προμηθευτές οφείλουν να αναπτύξουν όχι μόνο τις δεξιότητές τους στον τομέα της τεχνολογίας αλλά και στις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσουν με τους πελάτες».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr