Ο κ. Βακάκης επισήμανε ότι η Ελλάδα δεν πτώχευσε τυχαία, καθώς εδώ και χρόνια «εμπορεύεται» πτωχευμένες… ιδέες. Τόνισε χαρακτηριστικά ότι «η Ελλάδα είναι μια τρύπια σαμπρέλα», όσο αέρα και να βάλεις, στη συνέχεια χάνεται.
Αναφορικά με την επένδυση στο Ελληνικό και σε ερώτηση αν σκέφτεται να φτιάξει εκεί κατάστημα, ο Mr Jumbo τόνισε ότι καλές είναι οι επενδύσεις, όμως δεν υπάρχει αγορά και κυρίως καταναλωτές, οπότε δεν έχει κανένα νόημα μια νέα επένδυση σ’ αυτή την περιοχή.
Αναφερόμενος στον ανταγωνισμό ο κ. Βακάκης τόνισε ότι «θα ματώσει για να μας νικήσει» καθώς δεν γίνεται (σ.σ. ο ανταγωνισμός) να αγοράζει τζίρο και μερίδια διότι κάποια στιγμή θα ξεμείνει από κεφάλαια, την ίδια στιγμή που η Jumbo έχει ισχυρό κεφαλαιακό απόθεμα.
Σχετικά με τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές ο κ. Βακάκης αναφέρθηκε στις συντεχνίες που… επιβάλουν την θέση τους, ενώ κανείς δεν ερωτά τη γνώμη και τη διάθεση των καταναλωτών.
Μιλώντας για τη στρατηγική του ομίλου, ο κ. Βακάκης αποκάλυψε ότι αν τα καταστήματα Jumbo είχαν επαναπαυθεί μόνο στην πώληση παιχνιδιών, σήμερα δε θα υπήρχαν! Ο εμπλουτισμός της προϊόντικής γκάμας, συντήρησε και συντηρεί τον όμιλο.
Κάθε τέσσερα χρόνια, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, αναδιαρθρώνουμε τη στρατηγική μας, αφού βεβαίως πάντοτε και άγρυπνα παρακολουθούμε τις εξελίξεις.
Επίσης γνωστοποίησε ότι η Jumbo θα μειώσει τα βρεφικά είδη καθώς η υπογεννητικότητα στη Ελλάδα δεν βοηθά τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας και θα δώσει περισσότερη έμφαση στην τρίτη ηλικία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr