Ειδικά για τη χορηγία υλοποιήθηκε ένα άκρως creative media plan με το concept «Μία πρεμιέρα, μία μπύρα», που περιλαμβάνει δημιουργικό sting πριν από την έναρξη της κάθε πρεμιέρας, προνομιακή τοποθέτηση των spots του χορηγού καθώς και tags στα trailers της Πρεμιέρας της Κυριακής.
Η διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει πάνω από 230 tags κατά μέσο όρο ανά μήνα και πάνω από 70.000 διαφημιστικά δευτερόλεπτα.
Με περισσότερες από 350 πρεμιέρες το χρόνο από τα μεγαλύτερα στούντιο του Hollywood, τα σημαντικότερα «box office hits» σε πρώτη τηλεοπτική προβολή καθώς και με μοναδικές ελληνικές συμπαραγωγές, πάντα σε εκπληκτική ποιότητα High Definition και σε ήχο Dolby Digital Surround 5.1, το Novacinema1HD φέρνει το σινεμά στο σπίτι σου! Καλή απόλαυση!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr