Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός, αφορά το νέο πλαίσιο λειτουργίας όλων των τμημάτων ενός οργανισμού, ως αποτέλεσμα της εφαρμογής των ψηφιακών τεχνολογιών. Προϋποθέτει αλλαγές σε δεξιότητες, διαδικασίες, επιχειρησιακά συστήματα & εργαλεία, επιχειρηματικά μοντέλα, οργανωτικές δομές και εταιρική κουλτούρα.
Το πρόγραμμα, σε 60 ώρες εκπαίδευσης, καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών και παρεμβάσεων Ψηφιακού Μετασχηματισμού, που απαιτείται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις, με 15 κορυφαίους εξειδικευμένους εισηγητές και καλύπτει τις ακόλουθες ενότητες:
Digital Transformation in wholesale B2B collaboration: ψηφιακές μέθοδοι συνεργασίας και αυτοματοποιημένης ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ επιχειρήσεων
Instore Technologies for a Digital: τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα
Big Data in Retail: τρόποι και εργαλεία με τα οποία ο σύγχρονος οργανισμός μπορεί να συλλέξει, επεξεργαστεί και αξιοποιήσει, ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, τους τεράστιους όγκους δεδομένων που παράγει η εμπορική δραστηριότητα
e-Commerce: ανάπτυξη του οργανισμού μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου με παρουσίαση πλατφορμών, eCommerce Operations, P&L 3ετίας και κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας για κερδοφορία online
Digital Transformation in Logistics: σύγχρονες προσεγγίσεις στα logistics για wholesale/retail που βασίζονται κυρίως στη χρήση της τεχνολογίας και βελτιώνουν σημαντικά την αποδοτικότητα του οργανισμού σε όλους τους τομείς
Digital Marketing: στρατηγική και εργαλεία Digital Marketing που κάθε οργανισμός μπορεί να αξιοποιήσει για branding & πωλήσεις
Using Digital for cross-border sales: τρόποι και μέσα για την εξαγωγή των προϊόντων των επιχειρήσεων στο wholesale & retail μέσω της δικής τους οnline παρουσίας ή τρίτων πλατφορμών (Amazon, Alibaba, κ.α.)
Mobile Trends in Retail: Mobile marketing, ένα από τα πιο αναπτυσσόμενα κανάλια διάδρασης με τον καταναλωτή
e-HR: digital εργαλεία και σύγχρονες μέθοδοι που χρειάζεται ένα τμήμα ανθρώπινου δυναμικού
Design Thinking: δημιουργικοί και δομημένοι τρόποι σχεδίασης νέων επιχειρηματικών μοντέλων που αποδίδουν αξία και μπορούν να αποτελέσουν
ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Digital Transformation in CRM: πώς το CRM αναβαθμίζεται με digital εργαλεία και σύγχρονες μεθόδους campaign management για μεγαλύτερη πιστότητα
Digital Tools for your business: ψηφιακά εργαλεία που κάνουν πιο παραγωγική την εργασία στο γραφείο
Customer Experience in the Digital Era: εργαλεία και μέθοδοι που συλλέγουν δεδομένα ικανοποίησης πελατών και πως αυτά αξιοποιούνται για βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Change Management Towards Digital: σχεδιασμός και εφαρμογή αλλαγών προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ομάδες και δομές που αντιστέκονται
Roles & People Management in the Digital Ecosystem: νέοι ρόλοι και προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ένα τμήμα ανθρώπινου δυναμικού σε ένα οργανισμό που μετασχηματίζεται ψηφιακά
Business Planning for an eBusiness: δημιοργία P&L 3ετίας σε μία ηλεκτρονική επιχείρηση, βασισμένο σε digital data.
Το Digital Transformation Academy in Retail ξεκινάει στις 7 Ιουνίου και θα υλοποιηθεί στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη.
Η Beiersforf Hellas συμβάλει στην υλοποίηση της ακαδημίας Digital Transformation in Retail αποδεικνύοντας στην πράξη τον ξεκάθαρο προσανατολισμό της στη νέα ψηφιακή εποχή, στηρίζοντας τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα και την εξέλιξη του λιανεμπορίου.
Περισσότερες πληροφορίες για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στο site της "Εξέλιξης" www.excelixi.org.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr