Με δεδομένη την υγιή ανάπτυξη σε χώρες με παρουσία θυγατρικών εταιριών, ο επόμενος στρατηγικός στόχος της Γρ. Σαράντης είναι η επέκταση σε νέες γεωγραφικές περιοχές, μέσω ανάπτυξης ενός δικτύου ισχυρών τοπικών συνεργατών, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στο περίπτερό της η Γρ. Σαράντης εξέθεσε το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, όπως τις σειρές καλλυντικών/αρωμάτων STR8 & BU, περιποίησης δέρματος Bioten & Kolastyna, αντιηλιακών Carroten & Kolastyna και περιποίησης μαλλιών Orzene Beer.
Η εταιρεία παρουσίασε σε εκατοντάδες ενδιαφερόμενους από την Ευρώπη, Αφρική, Εγγύς κ’ Μέση Ανατολή, Ασία και Αμερική, όχι μόνο τα προϊόντα αλλά και τις στρατηγικές κι εργαλειοθήκες marketing. Μέσω συστηματικής, on line ηλεκτρονικής καταγραφής, αρκετές δεκάδες από τις επαφές αυτές μπορούν να μετατραπούν σε εν δυνάμει υποψήφιους συνεργάτες, φέρνοντας τον όμιλο Σαράντη ένα βήμα πιο κοντά στον στρατηγικό του στόχο, εκτιμά ο όμιλος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr