Στα πλαίσια της νέας αναπτυξιακής στρατηγικής της HSBC, η διεύθυνση Marketing αναλαμβάνει διευρυμένες αρμοδιότητες σε σχέση με τη χάραξη στρατηγικής της εταιρικής εικόνας και των προϊόντων, τη διαφήμιση, την επικοινωνία, τις δημόσιες σχέσεις καθώς και πρωτοβουλίεςεταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Ο νέος HeadofMarketing, κος Μαθιός, θα είναι επικεφαλής του σχεδιασμού και συντονισμού της επικοινωνιακής στρατηγικής της HSBC, μεστόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της τράπεζας στην Ελλάδα.
Ο κος Μαθιός κατείχε τη θέση του Διευθυντή Ολοκληρωμένου Marketing και Επικοινωνίας της Coca-Cola για την περιοχή της Μεσογείου ενώ έχει διατελέσει επικεφαλής μεγάλων projects, όπως αυτό της Ενεργοποίησης της Ολυμπιακής χορηγίας της Coca-Cola για το 2004 και του μουσικού προγράμματος Coca-ColaSoundwave. Από το 1991, έχει συνεργασθεί με μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες όπως η Procter & Gamble, η LOREAL, η MultichoiceHellas και ο όμιλος του ΑΝΤ1.
Με αφορμή την ανάληψη των νέων καθηκόντων του κ. Μαθιού, ο κος MatthewBosrock, CEO της HSBCδήλωσε: « Η «Νέα Εποχή» της HSBC στην Ελλάδα ξεκίνησε. Η διεύρυνση του ανθρώπινου δυναμικού με διακεκριμένα στελέχη αποτελεί βασική προτεραιότητα μας στο πλαίσιο της εξέλιξης της δυναμικής πορείας της HSBC. Ο κ. Μαθιός έρχεται να ενισχύσει σημαντικά και να φέρει νέα πνοή στην ομάδα του Marketing, με κύριο στόχο την ενίσχυση της θέσης μας στην αγορά και την ενδυνάμωση του brand της HSBC στην Ελλάδα, ενός από τα κορυφαία τραπεζικά Brands στον κόσμο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr