Έχοντας ως στρατηγική προτεραιότητα την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την προώθηση των νέων συνεργασιών, καθώς και το νέο digital business unit της εταιρείας που εξειδικεύεται σε υπηρεσίες e-commerce, η QIVOS βρέθηκε ακόμα μία φορά στο Λονδίνο, όπου διαθέτει φυσική παρουσία με γραφείο από τις αρχές του έτους, συμμετέχοντας στην διεθνώς αναγνωρισμένη έκθεση Marketing Week Live.
Στη διάρκεια της διήμερης έκθεσης, η εταιρεία συναντήθηκε με κορυφαία στελέχη από το χώρο του Μάρκετινγκ. Επίσης, ως ειδήμων στον τομέα του CRM & Loyalty παρουσίασε case studies καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές γύρω από τις υπηρεσίες της, οι οποίες παρέχουν μία ενοποιημένη εμπειρία στους σύγχρονους καταναλωτές σε όλα τα σημεία επαφής και διάδρασης με ένα brand.
Ο κ. Χρήστος Παπανδρόπουλος, Chief Marketing Officer της QIVOS, δήλωσε σχετικά: «Στρατηγικός στόχος της QIVOS είναι να επεκτείνουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας εκτός των εθνικών μας συνόρων, μέσα από νέες συνεργασίες και την παροχή νέων, ακόμα πιο καινοτόμων υπηρεσιών. Στο πλαίσιο αυτό, η συμμετοχή μας σε διεθνή συνέδρια και εκθέσεις όπως το Marketing Week Live αποτελεί βασικό κομμάτι του φετινού μας business plan, προκειμένου να επικοινωνήσουμε ακόμα πιο στοχευμένα τις καινοτόμες υπηρεσίες και την υψηλή προστιθέμενη αξία που προσφέρει η QIVOS στους πελάτες και τους συνεργάτες της εδώ και 13 χρόνια που δραστηριοποιείται στο χώρο των Omni-channel loyalty προγραμμάτων και CRM συστημάτων».
Η συγκεκριμένη έκθεση αποτελεί κορυφαίο και δημοφιλές marketing event της Αγγλίας αλλά και διεθνώς, καθώς δίνει σε στελέχη της Διαφήμισης και του Marketing το βήμα και όλα τα απαραίτητα εφόδια για να συζητήσουν ανοιχτά και να ανακαλύψουν τις βέλτιστες πρακτικές του μέλλοντος γύρω από το Marketing, με βάση τις τελευταίες τάσεις και προτιμήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.
Επισυνάπτεται το σχετικό δελτίο τύπου και φωτογραφικό υλικό από τη συμμετοχή της QIVOS στο MWL 2017.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr