Με δεδομένο μάλιστα τα προσωρινά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εξαγωγές, όπου καταγράφεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ αξίας εξαγωγών(πλην πετρελαιοειδών) για το 2016 στα 18,59 δις και άνοδο 1,2% σε σχέση με το 2015, ο Πρόεδρος του Enterprise Greece, Χρήστος Στάικος σημείωσε:
«Η αύξηση των εξαγωγών, ιδιαίτερα σε κλάδους όπως αυτοί των τροφίμων, ποτών και διάφορων βιομηχανικών προϊόντων που παρουσιάζουν σημαντική δυναμική, αποτελεί θετικό δείγμα για τις δυνατότητες εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Για αυτό το λόγο, η συνεργασία θεσμικών φορέων και κλάδων της οικονομίας είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και σαν Οργανισμός θεωρούμε ότι αυτή η στρατηγική μπορεί να αποδώσει ακόμα περισσότερο».
Στην κατεύθυνση υλοποίησης αυτής της στρατηγικής, ο Οργανισμός εστιάζει στην περαιτέρω ανάπτυξη ενός συνεργατικού οικοσυστήματος με Επιμελητήρια, φορείς της Αυτοδιοίκησης, Πανεπιστήμια, Ερευνητικούς φορείς και τοπικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις.
Ο Οργανισμός Enterprise Greece αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, που προωθούν τις Περιφέρειες της χώρας ως θερμοκοιτίδες επιχειρηματικότητας και υλοποιεί σειρά δράσεων, όπως: ενημερωτικές εκδηλώσεις στα Επιμελητήρια της χώρας, εργαστήρια μεταφοράς τεχνογνωσίας σε θέματα πρακτικών διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων, partenariat, προσκλήσεις αγοραστών από άλλες χώρες, συναντήσεις δικτύωσης, επιτόπιες επισκέψεις ξένων διπλωματικών αρχών, εκδηλώσεις marketing, κ.λπ.
Στο πλαίσιο του προγράμματος δράσης του για το 2017, ο Οργανισμός έχει απευθύνει πρόσκληση στα Επιμελητήρια της χώρας για τη συν-διοργάνωση σεμιναρίων, για την επιμόρφωση στελεχών των ΜμΕ και ήδη έχουν προγραμματιστεί αρκετές σε διάφορες περιοχές της χώρας. Η θεματολογία των σεμιναρίων είναι: «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες».
Στόχος των σεμιναρίων αυτών είναι να ενημερωθούν διεξοδικά οι ενδιαφερόμενοι εξαγωγείς για όλο το πλέγμα ενεργειών και προϋποθέσεων που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια. Τα σεμινάρια είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να δίδουν απαντήσεις σε ερωτήματα και να καλύπτουν θέματα όπως:
· Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.
· Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς marketing), δηλαδή design, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
· Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λπ.
· Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων.
· Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
· Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.
· Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών.
Αυτές οι πρωτοβουλίες του Οργανισμού εντάσσονται σε ένα πρόγραμμα δράσεων εξωστρέφειας τόσο για την προώθηση των εξαγωγών όσο και για την προσέλκυση επενδύσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr