Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 61% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων είναι πεπεισμένοι ότι τα υφιστάμενα πληροφοριακά τους συστήματα, που υποστηρίζουν τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) και τις πωλήσεις, δυσχεραίνουν το εμπορικό όραμα της εταιρείας τους, ενώ μόλις το 17% των επιχειρήσεων είναι έτοιμες να υποστηρίξουν μία σχέση με τους πελάτες βασισμένη -για πρώτη φορά- σε κινητές συσκευές.
«Η σημερινή γενιά των πελατών είναι «συνδεδεμένη» και καλά ενημερωμένη, ωστόσο οι επιχειρήσεις υστερούν, τόσο όσον αφορά στην κατανόηση, όσο και στην επικοινωνία με τους πελάτες τους σε όλα τα κανάλια, με τρόπους που να είναι σχετικοί με το αντικείμενό τους και ενιαίοι», δήλωσε ο Brian Walker, chief strategy officer της SAP Hybris.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr