Κατά τη διάρκεια του ετήσιου απολογισμού οικονομικών στοιχείων και του προγράμματος αειφορίας «Good for you, Good for the Planet» που παρουσιάστηκε σήμερα στο Μιλάνο, αναφέρθηκε ότι τα έσοδα του Ομίλου Barillaέφτασαν τα €3.383 εκατομμύρια, αυξημένα κατά 2% τη χρονιά που πέρασε σε σύγκριση με το 2014, μη λαμβάνοντας υπόψη την επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Το EBITDA ανήλθε στα €440 εκατομμύρια, αντιπροσώπευοντας κατά μέσο όρο το 13% των εσόδων (έναντι των €427 εκατομ. το 2014).
Κατά τη διάρκεια του 2015, οι επενδυτικές δαπάνες του Ομίλου Barillaάγγιξαν τα €147 εκατομμύρια, αποτελώντας το 4% των εσόδων. Η μείωση του δανεισμού τουΟμίλου Barilla συνεχίστηκε, και διαμορφώθηκε από €250 εκατομμύρια το 2014 σε €170 εκατομμύρια το 2015. Ο όγκος πωλήσεων παρέμεινε σταθερός σε σύγκριση με το 2014.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής “Good for You, Good for the Planet”, από το 2010 μέχρι σήμερα, η Barilla έχει αναδιαμορφώσει 219 προϊόντα. Όπως αναφέρθηκε, μόνο τα τελευταία 3 χρόνια, ο Όμιλος Barilla έχει μειώσει τα συνολικά λιπαρά και τα κορεσμένα λίπη σε 73 προϊόντα και το αλάτι σε 15 προϊόντα. Παράλληλα έχει λανσάρει νέα προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη από τον μέσο όρο του κλάδου και περισσότερα με σιτηρά ολικής άλεσης.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης έργων βιώσιμης γεωργίας, το 2015 ο Όμιλος Barilla αγόρασε 140.000 τόνους σκληρού σίτου βιώσιμης καλλιέργειας (+50% σε σύγκριση με το 2014) από 1.300 φάρμες.
Παράλληλα, η ποσότητα πρώτων υλών που αγοράστηκε από προμηθευτές οι οποίοι λειτουργούν σύμφωνα με τα πρότυπα βιωσιμότητας τριπλασιάστηκε καθώς από 6% έφτασε το 18%, ενώ ο στόχος είναι να φτάσει το 100% μέχρι το 2020.
Σε ότι αφορά το οικολογικό αποτύπωμα, σημειώθηκε μείωση 19% στην κατανάλωση νερού και 23% στις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου ανά τόνο προϊόντος. Στο γεγονός αυτό συνέβαλλε η επένδυση του Ομίλου στο«Τρένο Σίτου»: μια νέα σιδηροδρομική σύνδεση για την μεταφορά σκληρού σίτου στην κεντρική μονάδα παραγωγής ζυμαρικών της Barilla στην Πάρμα που είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο. Η λειτουργία του «Τρένου Σίτου» της Barillaεξασφάλισε ότι κυκλοφορούν περίπου 3.300 φορτηγά λιγότερα στους δρόμους, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 1.100 τόνους.
«Τα αποτελέσματα του 2015 επιβεβαιώνουν την αποδοτικότητα της στρατηγικής Good for You,Good for the Planet», δήλωσε ο Πρόεδρος Guido Barilla ενώ πρόσθεσε οτι «παρά τις δύσκολες συγκυρίες, η εταιρία συνεχίζει να επεκτείνεται στο εξωτερικό και αποδίδει καλύτερα από το μέσο όρο της αγοράς στην Ιταλία. Είμαστε προσηλωμένοι στους στόχους μας: την επέκτασή μας σε αναδυόμενες αγορές που χαρακτηρίζονται από υψηλή κατανάλωση ζυμαρικών και την αξιοποίηση ευκαιριών στην κατηγορία των προϊόντων αρτοποιΐας. Αυτό το κάνουμε προωθώντας μια γευστική, υγιεινή και απολαυστική διατροφή, βασισμένη στο Μεσογειακό τρόπο ζωής».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr