Ή το καλό κρέας από το πόσο σφιχτό είναι. Είναι τόσο απλό τελικά: το καλό φαίνεται.
Και αυτό ακριβώς είναι που εμείς στη LIDL Cyprus θέλουμε να δείξουμε σε όλους. Την ποιότητα των προϊόντων που κάθε μέρα φέρνουμε στο τραπέζι σας.
Αυτά είναι τα στοιχεία που αναδεικνύει η νέα καμπάνια της LIDL. Η ταινία της νέας καμπάνιας δείχνει τα εύφορα χωράφια τις μικρές και μεγάλες φάρμες, τις πλούσιες θάλασσες, αλλά και τα εργαστήρια, τους φούρνους και τα τυροκομεία. Μέσα σε όλα αυτό το πλούτο εικόνων, η Lidl είναι εκεί, να φροντίζει, να ελέγχει, να μεταφέρει τα καλύτερα προϊόντα για να μπορεί περήφανα να υπογράψει πως ό,τι προσφέρει <<ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ>>.
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται και με θεματικές ταινίες πάνω στις βασικές κατηγορίες προϊόντων του LIDL: φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρέας και πουλερικά, ψάρια και θαλασσινά, αρτοσκευάσματα. Σε αυτές τις ταινίες, δημιουργείται ένας ιδιότυπος διάλογος ανάμεσα στον καταναλωτή και τον παραγωγό που ξέρει ότι το καλό προϊόν αξίζει και φαίνεται, και μπορεί να το αποδείξει με στοιχεία.
Για να γίνουν όλα αυτά, δούλεψαν μήνες με δημιουργική αντίληψη και μεράκι πολλοί συντελεστές: Οι άνθρωποι του τομέα Marketing της Lidl με τους συνεργάτες της διαφημιστικής εταιρείας The Newtons Laboratory που είχαν την ιδέα, οι άνθρωποι της Stefi Lynx Productions που φρόντισαν να γίνουν όλα άψογα, ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαφείρης, ο διευθυντής φωτογραφίας Θωμάς Βαρβίας με όλο το crew, και ο συνθέτης Νίκος Πορτοκάλογλου για το υπέροχο αυθεντικό μουσικό θέμα.
Τα γυρίσματα έγιναν σε διαφορετικά locations στη Βόρεια Ελλάδα και διήρκησαν συνολικά 10 μέρες!
Και φυσικά, συνεχίζουμε με συνέπεια να παρέχουμε τα φθηνότερα ποιοτικά προϊόντα στο κυπριακό λιανικό εμπόριο τροφίμων. Κάτι που πάντα κάναμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε καθώς παραμένουμε ο ηγέτης στη διαμόρφωση των χαμηλότερων τιμών της αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr