Το ότι εδώ και καιρό η λιανεμπορική αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών δίνει βαρύτητα στις ηλεκτρονικές πωλήσεις βασιζόμενη στο ηχηρό όνομα που διαθέτει είναι γεγονός.
Τον τελευταίο καιρό, όμως φημολογείται ότι σκοπεύει να διευρύνει και το πακέτο των υπηρεσιών της προς τους καταναλωτές αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την υποστήριξη που ήδη παρέχει μετά την πώληση των προϊόντων.
Στο πλαίσιο αυτό, φημολογείται χωρίς όμως να επιβεβαιώνεται, ότι η εταιρεία θα προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα να συνάπτουν μαζί της ετήσιες συνδρομές, ούτως ώστε να έχουν ανά πάσα στιγμή και όποτε το χρειαστούν ηλεκτρολόγο ή υδραυλικό. Ακούγεται ότι το κόστος της ετήσιας συνδρομής για τον ηλεκτρολόγο θα είναι στην πολύ ανταγωνιστική τιμή των 49 ευρώ (για όλο το χρόνο) και ίσως λίγο περισσότερο για τον υδραυλικό. Ο κάθε καταναλωτής εκτός από το κόστος της συνδρομής θα επιβαρύνεται και με το κόστος των υλικών που θα απαιτούνται για την επισκευή.
H σταθεροποίηση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων συνέβαλε στη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Dixons South-East Europe ΑΕΒΕ, που ελέγχει την αλυσίδα Κωτσόβολος. Αναλυτικότερα, για το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Απριλίου 2014, η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων ύψους 1,1 εκατ. ευρώ, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα εμφάνιζε ζημιές ύψους 5,2 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, οι λειτουργικές δαπάνες της περιορίσθηκαν κατά 11 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, ενώ όπως υπογραμμίζεται στη σχετική ανακοίνωση, η Κωτσόβολος δεν πραγματοποίησε μειώσεις μισθών.
Επιπλέον το δίκτυο της αλυσίδας αναπτύχθηκε με τη δημιουργία τεσσάρων νέων καταστημάτων, ενώ ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων της αυξήθηκε κατά 125 άτομα με το σύνολο να ανέρχεται πλέον στους 1.811 εργαζόμενους.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr