Τα καθαρά έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν στα 902 εκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 13,9% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2005. Τα υψηλότερα έσοδα κατά το τρίτο τρίμηνο τροφοδοτήθηκαν από την αύξηση του τζίρου (GDV) της MasterCard κατά 15,0%, με βάση τα τοπικά νομίσματα, φτάνοντας τα 502 εκατομμύρια δολάρια, από την αύξηση κατά 18,9% του αριθμού των επεξεργασμένων συναλλαγών και επίσης από την αναδιάρθρωση των διασυνοριακών προμηθειών συναλλαγής, η οποία εφαρμόστηκε τον Απρίλιο του 2006.
Κατά το τρίμηνο, ο παγκόσμιος όγκος αγορών παρουσίασε αύξηση 17,2%, με βάση τα τοπικά νομίσματα, φτάνοντας τα 365 δισ. δολάρια, λόγω της αυξημένης δαπάνης των κατόχων καρτών μέσω ενός ολοένα μεγαλύτερου αριθμού καρτών με το σήμα MasterCard. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2006, οι πελάτες της εταιρείας είχαν εκδώσει 818 εκατομμύρια κάρτες MasterCard, αύξηση 12,6% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2005.
Σημειώνεται ότι αυτό το μήνα, η MasterCard Worldwide γιορτάζει την 40η επέτειο της.Η MasterCard ιδρύθηκε το 1966 ως Interbank Card Association (ICA). Δύο χρόνια αργότερα, η εταιρεία άρχισε να διαμορφώνει το παγκόσμιο δίκτυο της με τράπεζες εκτός των Η.Π.Α. Το 1969, η ICA απέκτησε τα αποκλειστικά δικαιώματα του ονόματος "MasterCharge" και τους κατοχυρωμένους αλληλένδετους κύκλους. Μια δεκαετία αργότερα, το 1979, η εταιρεία μετονομάστηκε σε "MasterCard" για να αντικατοπτρίσει τη δέσμευση της εταιρείας για παγκόσμια ανάπτυξη και το 1983 η MasterCard παρουσίασε την πρώτη κάρτα ασφάλειας με ολόγραμμα (hologram security device).
Το 1997 η MasterCard λάνσαρε την βραβευμένη διαφημιστική καμπάνια Priceless. Το 2006, τέσσερα χρόνια μετά τη συγχώνευση της με την Europay International για τη δημιουργία ενός ενοποιημένου παγκόσμιου οργανισμού, η εταιρεία εισήχθη στο Χρηματιστήριο και ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα ως MasterCard Worldwide. Επιπλέον, η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο εταιρικό σήμα το οποίο αποτελείται από ένα συμπληρωματικό κύκλο, για να αντιπροσωπεύει καλύτερα το ρόλο της ως δικαιοπαρόχου (franchisor), επεξεργαστή (processor) και συμβούλου (advisor). Την ίδια στιγμή παρουσιάστηκε μια νέα εταιρική υπογραφή, η οποία ενσωματώνει το θέμα του νέου σήματος: «The Heart of Commerce».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr