Σύμφωνα με την ίδια πηγή περιθώρια επιπλέον ανάπτυξης υπάρχουν και στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, όπου δραστηριοποιείται. Σήμερα το δίκτυο του ομίλου περιλαμβάνει 101 σημεία πώλησης, εκ των οποίων τα 46 υπάρχουν στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα μοιράζονται ανάμεσα στην Βουλγαρία, τη Ρουμανία, τη Τουρκία και τη Κύπρο.
Μολονότι στην Ελλάδα, ο τζίρος της αθλητικής ένδυσης έχει πέσει πια στα 450 εκατ. ευρώ, όπως μας ανέφερε το στέλεχος του ομίλου, η αλλαγή της νοοτροπίας του Ελλληνα να εντάξει την αθλητική ένδυση στη ζωή του και συγκεκριμένα σε καθημερινή βάση έχει δημιουργήσει νέα περιθώρια ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς. Ενα εξίσου σημαντικό γεγονός που ενισχύει τα περιθώρια είναι ότι από πλευράς τιμών τα είδη αθλητικής ένδυσης βρίσκονται σε διαρκή πτώση λόγω αφενός του οξύ ανταγωνισμού και αφετέρου των νέων προϊόντων που κάθε τόσο λανσάρονται.
Όσον αφορά το εξωτερικό, στόχος του ομίλου είναι η παράλληλη ανάπτυξη του σήματος σε όλες τις αγορές, αν και τα μεγαλύτερα περιθώρια διακρίνονται στη Ρουμανία και την Τουρκία, όπου ήδη λειτουργούν 26 και 22 κατάστηματα αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 7,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013, στα 27,5 εκατ. ευρώ ( 25,7 εκατ. ευρώ το 2013). Η δραστηριότητα αθλητικών ειδών είχε EBITDA 0,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με 0,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013, ενώ οι ζημιές προ φόρων ανήλθαν σε 1,3 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr