Σύμφωνα με τον αρθρογράφο, η οριστική έγκριση της πώλησης καθυστερεί λόγω νομικών περιπλοκών, καθώς και ότι η αφετηρία της όλης διαδικασίας δεν είναι η καλύτερη.
«Η κυβέρνηση εμφανίζει αστάθεια εδώ και μήνες και η ριζοσπαστική αριστερή αντιπολίτευση (σ.σ. ΣΥΡΙΖΑ), που προηγείται στις δημοσκοπήσεις, θέλει να ακυρώσει τον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση. Θέλει να μετατρέψει την έκταση σε χώρο πρασίνου», επισημαίνεται.
Ο αρθρογράφος επισημαίνει ότι οι παλιότερες ελπίδες της Ελλάδας να εισρεύσουν στα κρατικά ταμεία 5 δισ. ευρώ από την πώληση του παλιού αεροδρομίου ναυάγησαν, καθώς η σημερινή προσφορά των 915 εκατ. ευρώ υπολείπεται πολύ των προσδοκιών που είχαν καλλιεργηθεί στην Ελλάδα.
Μάλιστα, σχολιάζει ότι οι επιπλοκές στην πώληση της έκτασης του αεροδρομίου είναι αντιπροσωπευτικές των εξελίξεων στη διαδικασία ιδιωτικοποιήσεων. «Ο φιλόδοξος στόχος για έσοδα 50 δισ. ευρώ από ιδιωτικοποιήσεις, που είχε τεθεί 3,5 χρόνια πριν, έχει στο μεταξύ αναθεωρηθεί στα 10 δισ. ευρώ. Συγκεκριμένα μέχρι σήμερα εισέρρευσαν στα κρατικά ταμεία μόλις 3 δισ. ευρώ», αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr