Συγκεκριμένα, ο κ. Καράγκος παρουσίασε τις σημαντικές ευκαιρίες που προσφέρει το Facebook στον marketer, τρόπους εκμετάλλευσής τους με συγκεκριμένα παραδείγματα, οδηγίες αλλά και συμβουλές για την αποφυγή λαθών αλλά και την αποδοτική χρήση της διαφήμισης στο Facebook. Όπως ο ίδιος τόνισε, ο σύγχρονος marketer γνωρίζει ότι η στρατηγική προώθησης του brand του δεν μπορεί πλέον να είναι ολοκληρωμένη εάν σε αυτή δεν συμπεριλαμβάνονται τα κοινωνικά δίκτυα και κυρίως το Facebook, η πιο δυναμική πλατφόρμα Οnline Μarketing αυτή τη στιγμή.
Το πρώτο workshop αυτής της σειράς διοργανώθηκε τον Ιούλιο και αφορούσε το ψηφιακό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα το Search Engine Optimization (SEO), δηλαδή την πρακτική προώθησης ενός website ή e-shop στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Αναφερόμενος στη διοργάνωση αυτής της νέας σειράς εκδηλώσεων του ΕΙΜ, ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του, κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος, δήλωσε: «Τα marketing workshops είναι μια νέα πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ. Στόχος και φιλοδοξία μας μέσω αυτών των διαδραστικών εκδηλώσεων, είναι να μεταφέρουμε στα στελέχη marketing της χώρας μας πρακτική γνώση και best practices σε διάφορους θεματικούς χώρους του marketing, οι οποίοι παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αποτελούν την “ατμομηχανή” της επιστήμης του. Eίμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι τόσο για την υψηλή ποιότητα των εισηγητών, όσο και για το γεγονός ότι οι άνθρωποι της αγοράς και τα μέλη μας αγκάλιασαν πολύ θετικά την πρωτοβουλία αυτή, εκδηλώνοντας την ικανοποίησή τους και την επιθυμία τους τα εργαστήρια marketing να συνεχιστούν και να ενταθούν σε συχνότητα.»
Χορηγοί ήταν οι εταιρείες Viewmax και Conferience.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr