Το δεύτερο workshop του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, με εισηγητή τον κ. Στέφανο Καράγκο, ιδρυτής της XPLAIN και θέμα «Πώς να διαχειριστείτε τις αλλαγές του Facebook και να παραμείνετε στην κορυφή» (How to Master the Facebook Changes and Stay on Top) πραγματοποιείται στις 4 Νοεμβρίου 2014. Θα εστιάσει στην πιο αποτελεσματική μεθοδολογία, με την οποία μπορεί κάποιος να εκμεταλλευτεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου και να βελτιώσει την απόδοση του brand, ενώ θα συμπεριληφθούν και οι βασικότεροι δείκτες απόδοσης.
Στο workshop θα δούμε στην πράξη μεθοδολογίες και τεχνικές οι οποίες βοηθούν κάθε στέλεχος του μάρκετινγκ να αποδίδει στο χαοτικό περιβάλλον του Facebook, μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα των ενεργειών του, μέσα από μια online στρατηγική - ανεξάρτητη των εκάστοτε αλλαγών. Παράλληλα θα παρουσιαστούν δοκιμασμένες πρακτικές που «δουλεύουν» στο περιβάλλον του Facebook.
Το Workshop αυτό θα εστιαστεί στις εξής ενότητες:
- Επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο του Facebook.
- Τα θεμελιώδη στοιχεία που επηρεάζουν την επικοινωνία στο Facebook
- Πώς η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να φέρει αποτελέσματα
- Το περιεχόμενο και η κατάλληλη στρατηγική για μεγιστοποίηση της απόδοσης ενός brand
- Τα πιο σημαντικά KPIs για ουσιαστικές μετρήσεις της απόδοσης
- Σημαντικά εργαλεία για Marketing Αutomation και Optimization
Χορηγοί είναι οι εταιρείες Viewmax και Conferience.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr