Η καμπάνια αυτή προβάλλεται σήμερα στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως οι HΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ινδία, η Ιαπωνία και σύντομα στη Ρωσία, την Πολωνία, την Τουρκία και την Ιταλία.
Στο διαφημιστικό σποτ παρακολουθούμε, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, στιγμές και εικόνες από κάθε γωνιά του κόσμου, που δημιουργούν το ίδιο συναίσθημα ευφορίας και ανάτασης που έχει κάθε πραγματικό ταξίδι. Πρωταγωνιστεί ένας ταξιδιώτης, που μοιράζεται στιγμές με τους φίλους του και μας προτρέπει να κάνουμε το ίδιο.
Ο Δημήτρης Κοντογεώργος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της airtickets.gr® , δήλωσε: «Μετά από 15 χρόνια που 'ταξιδεύουμε' την Ελλάδα, τώρα πλέον 'ταξιδεύουμε' και ολόκληρο τον κόσμο. Στη μεγάλη διεθνή καμπάνια επικοινωνίας που δημιουργήσαμε εκφράσαμε το πιστεύω μας : 'a world to share'. Με αυτό θέλουμε να περάσουμε τη φιλοσοφία της εταιρείας μας, ότι δηλαδή μοιραζόμαστε τον ίδιο κόσμο στην κυριολεξία αλλά και ότι θέλουμε να τον μοιραζόμαστε και μεταφορικά, δηλαδή να δούμε τον πλανήτη που ζούμε, να γνωρίσουμε τους ανθρώπους του, να ταξιδέψουμε. H φιλοσοφία αυτή έγινε το παγκόσμιο σλόγκαν μας».
Το σποτ έχει ήδη πάνω από 1.000.000 views στην ελληνική και παγκόσμια αγορά, ενώ εντύπωση κάνουν τα σχόλια των χρηστών όπως, μεταξύ άλλων, «όταν την βλέπω θέλω να ταξιδέψω τώρα!»
H airtickets παρουσίασε την παγκόσμια καμπάνια της στην Αθήνα, συμμετέχοντας στο TBEX 2014, τη μεγαλύτερη διεθνή συνάντηση συντακτών και bloggers από 50 χώρες του κόσμου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr