Η πληροφορική, που αποτελεί τον βασικό λίθο κάθε διαδικασίας, συνέβαλε στην κατάργηση των συνόρων, τη δημιουργία ωφέλιμης, παραγωγικής και εξαγώγιμης επιχειρηματικότητας, την υποστήριξη της καινοτομίας, τη βελτίωση του κόστους, την επαναξιολόγηση των διαπραγματεύσεων και της επιχειρηματικής αξίας, τη χρήση του outsourcing, τη βελτίωση της απόδοσης και της εξυπηρέτησης πελατών, κ.ο.κ. Ακόμα, φαίνεται πως και η Κυβέρνηση έχει κατανοήσει πως είναι μονόδρομος για τη μείωση του κόστους στη Δημόσια Διοίκηση και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Αυτά ήταν τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την ημερίδα που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ και έλαβε χώρα την Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014, στο Ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα. Την εκδήλωση με τίτλο “ICT Response to the Crisis” παρακολούθησαν 200 περίπου στελέχη της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών. Ο Νίκος Χριστοδούλου, Πρόεδρος της Δ.Ε. του ΕΙΠ & CIO της Εθνικής Τράπεζας και ο Διονύσης Μυρτίδης, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του συνεδρίου καλωσόρισαν τους συνέδρους, επισημαίνοντας πως στόχος της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη του κρίσιμου ρόλου που διαδραματίζουν οι τεχνολογίες της πληροφορικής κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα.
Χορηγοί της ημερίδας ήταν η Eurobank, η Hellas online και η Lamda Helix Data Centers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr