Όταν οι παραδοσιακές γεύσεις της μεσογειακής διατροφής παντρεύονται με την τεχνολογία τότε το αποτέλεσμα λέγεται Yoleni’s ή πιο σωστά www.yolenis.com. Στο άκουσμά του συγκεκριμένου ιστότοπου λίγοι θα το αναγνωρίσουν –τουλάχιστον επί του παρόντος αν και μπορούν να το επισκεφτούν και να πάρουν γεύσεις, ιδέες και…φανταστικές μυρωδιές της ελληνικής Γης- ενώ ήδη μετρά 2000 πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Για αυτό το πρωτοποριακό ηλεκτρονικό κατάστημα delicatessen μίλησε στο “R” o Γιάννης Γεωργιάδης, συντονιστής της ομάδας μάρκετινγκ στην εταιρεία. Όπως μας ανέφερε το όλο consept βασίστηκε στην αρμονική συνύπαρξη που μπορεί να έχει η παράδοση με την τεχνολογία και το αποτέλεσμα ήταν ένα on line μεσογειακό παντοπωλείο γεύσεων από όλη την Ελλάδα με τελικούς αποδέκτες τους ανθρώπους που ψάχνουν την ποιότητα, τα τρόφιμα υψηλής προστιθέμενης αξίας, την εξαίρεση στον κανόνα. Επειδή δεν μιλάμε για φυσικό κατάστημα αλλά για ηλεκτρονικό, επισημαίνει το στέλεχος της εταιρείας από την αρχή που ξεκινήσαμε το εγχείρημα το βασικότερο μέλημά μας ήταν να προσφέρουμε μία ευρεία παρουσία των προϊόντων μας, έτσι ώστε ο επισκέπτης μας να έχει όλες τις πληροφορίες που θα ήθελε για το προϊόν που τον ενδιέφερε. Δεν είναι τυχαίο, μας αναφέρει ο ίδιος, ότι στο site www.yolenis.com υπάρχουν 300.000 λέξεις σε τρεις γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά και Γερμανικά.
Παρά την σύντομη ιστορική της διαδρομή, η εταιρεία αναπτύσσει σήμερα ένα ευρύ προϊοντικό χαρτοφυλάκιο από 1000 κωδικούς, που άμεσα αναμένεται να φθάσει τους 1.100 κωδικούς. Οι οποίοι αναπτύσσονται σε 10 κατηγορίες τροφίμων, μεταξύ των οποίων το ελαιόλαδο, το μέλι, τα εδέσματα, τα ζυμαρικά, τα προϊόντα ψυγείου κ.λπ. Ειδικότερα δε για τα προϊόντα ψυγείου η εταιρεία έχει αναπτύξει και ειδική συσκευασία για να διατηρούνται τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση για πέντε ημέρες, αν και όπως μας ανέφερε ο Γ. Γεωργιάδης ακόμη δεν έχει χρειαστεί!
Το πιο ενδιαφέρον δε είναι ότι κανείς –είτε από την Ελλάδα είτε από κάποιο ευρωπαϊκό κράτος- μπορεί ανά πάσα στιγμή και καθόλη τη διάρκεια της μέρας να επισκεφτεί το ηλεκτρονικό κατάστημα και να κάνει την παραγγελία που θέλει, την οποία μπορεί και να έχει… στη πόρτα του μεταξύ 16 και 36 ωρών. Η ελάχιστη παραγγελία μας λέει ο Γ. Γεωργιάδης είναι μόλις 50 ευρώ, ενώ το κόστος μεταφοράς σχεδόν δωρεάν καθώς φθάνει μόλις 9,90 ευρώ. Έτσι σήμερα, η εταιρεία μετρά ήδη 2.000 πιστούς αγοραστές, νούμερο που αυξάνεται μέρα με την ημέρα.
Ο επόμενος στόχος για την Yolenis είναι η Αμερική και ήδη έχει ξεκινήσει να υλοποιείται σε συνεργασία με κάποιο τοπικό αντιπρόσωπο. Γενικότερα, ο εμπορικός προσανατολισμός της Yoleni's είναι πλέον πολυκάναλος και περιλαμβάνει εκτός από το e-commerce, συνέργειες με σημαντικές εταιρείες τουρισμού και γενικά της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μεγάλη ποικιλία πρωτότυπων και προσιτών εταιρικών δώρων.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr