Κορυφαίοι ειδικοί της εταιρείας από όλο τον κόσμο παρουσιάζουν τις τελευταίες λύσεις και υπηρεσίες IT και TV της Ericsson, όπως Cloud Management, πώς η αξιοποίηση των Big Data σε συνδυασμό με τα Marketing Analytics συμβάλει στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, καθώς και τις μελλοντικές εξελίξεις στον τομέα της τηλεόρασης.
Τα κυριότερα σημεία:
· Το Ericsson IT Roadshow λαμβάνει χώρα αυτή την εβδομάδα στην Ελλάδα και θα συνεχιστεί στη Γαλλία, την Ισπανία, το Μαρόκο και άλλες χώρες της Μεσογείου.
· Η Ericsson παρουσιάζει το όραμά της για το μετασχηματισμό του IT για Παρόχους Τηλεπικοινωνιών, Ραδιοτηλεοπτικούς Φορείς, Δημόσια Διοίκηση, Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας και Φορείς Δημόσιας Ασφάλειας και Προστασίας.
· Έχοντας αναγνωριστεί ως νούμερο ένα παγκοσμίως σε λύσεις OSS/BSS, Υπηρεσίες ΤΠΕ και Media Delivery & IPTV, η Ericsson επιδεικνύει τις τελευταίες λύσεις και υπηρεσίες IT του χαρτοφυλακίου της και πως αυτές μετασχηματίζουν τους κλάδους της οικονομίας.
Ericsson Media Vision 2020
Το 2020 το παγκόσμιο τοπίο θα περιλαμβάνει 9 δισεκατομμύρια ανθρώπους, περισσότερες από 8 δισεκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας και 1,5 δισεκατομμύριο νοικοκυριά με ψηφιακή τηλεόραση, με την αναλογική σχεδόν να αποτελεί παρελθόν. Το όραμα της Διαδικτυωμένης Κοινωνίας θα έχει πραγματωθεί, καθώς περισσότερες από 50 δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές, εκ των οποίων τα 15 δισεκατομμύρια θα παρέχουν δυνατότητες βίντεο, θα στηρίζονται σε δίκτυα mobile IP (internet protocol) που κυριαρχούνται από το βίντεο.
Αυτή είναι η εικόνα μιας νέας εποχής ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας που σχηματίζεται από την έκθεση Media Vision 2020 της Ericsson. Η στρατηγική ανάλυση της εταιρείας χαρτογραφεί τις μελλοντικές εξελίξεις στη βιομηχανία της τηλεόρασης και των Μέσων για τα έξι επόμενα χρόνια και καταδεικνύει ότι η βιομηχανία της τηλεόρασης θα αξίζει περί τα 750 δισ. δολάρια μέχρι το 2020.
Η μελέτη βασίζεται σε περισσότερους από έξι μήνες ερευνών, μέσα από τη συντονισμένη προσπάθεια εκατοντάδων μελλών της Ericsson σε παγκόσμιο επίπεδο. Περιλαμβάνει στατιστικά δεδομένα, αναλυτικά ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις με άτομα, ομάδες ενδιαφέροντος, στελέχη της βιομηχανίας και καταναλωτές. Συνδυάζοντας μετρήσιμα αποτελέσματα με την εις βάθος κατανόηση της εταιρείας για τις αγορές των Μέσων και των Τηλεπικοινωνιών, στόχος μας είναι να χαρτογραφήσουμε τα επόμενα βήματά τους.
Η σύγκλιση των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και των μέσων συνεχίζει να μεταμορφώνει την τηλεόραση.
Σταθερά και κινητά δίκτυα τηλεπικοινωνιών χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο για τη διανομή περιεχομένου πολυμέσων σε καταναλωτικές συσκευές όπως τηλεοράσεις, smartphones, υπολογιστές και ταμπλέτες, με αποτέλεσμα περίπου 80% της χωρητικότητας των δικτύων τηλεπικοινωνιών να χρησιμοποιείται πλέον για διακίνηση βίντεο. Υπηρεσίες On Demand, Second Screen και Over The Top (OTT) επεκτείνουν τους τρόπους παρακολούθησης και την αντίληψή μας για την τηλεόραση.
Οι πιέσεις του κόστους συνεχίζουν να αυξάνονται για τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, είτε πρόκειται για παραδοσιακούς ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς, για εταιρείες τηλεπικοινωνιών, είτε για άλλες επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης.
Προκειμένου να μπορέσουν οι παράγοντες του κλάδου να αξιοποιήσουν αυτό το όραμα και να οικοδομήσουν στρατηγικές για την επιτυχία το 2020, η Ericsson έχει ξεχωρίσει τα βασικά κριτήρια που θα λειτουργήσουν ως παράγοντες αλλαγής και διαμορφωτές ευκαιριών, τα λεγόμενα Game Changers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr