Η επιλογή καθόλου τυχαία, καθώς αφ' ενός το γνωρίζει καλά ο Έλληνας καταναλωτής και αφ' ετέρου, μπορεί λόγω των χαμηλών τιμών που διαθέτει στα έπιπλα του να ανταγωνιστεί τους Σουηδικούς, Ισπανικούς και Τούρκικους ομίλους που έχουν διεισδύσει στην ελληνική αγορά επίπλου.
Μετά λοιπόν τα τρία καταστήματα που άνοιξε ο όμιλος στην επαρχία -Αλεξανδρούπολη, Γιάννενα και Κοζάνη, όπου λειτουργούσαν ως ΝΕΟΣΕΤ- προστέθηκε ακόμη ένα σημείο πώλησης στην Αγ. Παρασκευή στην Αθήνα. Σήμερα το σήμα Entos διαχειρίζεται συνολικά 23 καταστήματα πανελλαδικά.
Mολονότι το ελληνικό brand name Εντός προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για όλο το σπίτι στόχος της διοίκησης όπως λέγεται είναι να επικεντρωθεί σε κατηγορίες, όπου υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης ενώ δείχνουν και τις περισσότερες αντιστάσεις στις συνέπειες της κρίσης. Μία τέτοια κατηγορία είναι και το παιδικό έπιπλο.
Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος υπό το βάρος της μεγάλης πτώσης στην αγορά του επίπλου υπέβαλε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 τον Οκτώβριο του 2012, καθώς αδυνατούσε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις προς τράπεζες και προμηθευτές. Παράλληλα, όμως, η διοίκηση "έτρεχε" πενταετές πλάνο αναδιάρθρωσης, στο οποίο τελικά οι τράπεζες έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης, παρά το γεγονός ότι ο κλάδος του επίπλου δεν φαίνεται προς το παρών να ανακάμπτει. Η συμφωνία προβλέπει:
- την μείωση των υποχρεώσεων της εισηγμένης από 68 εκατ. ευρώ στα 20 εκατ. ευρώ
- την κεφαλαιοποίηση υποχρεώσεων ύψους 18 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες και
- την αγορά ακινήτων της Sato από τις πιστώτριες τράπεζες σε Ελευσίνα και Θεσσαλονίκη.
Δ. Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr