Αντίστοιχα η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) διαμορφώθηκε στα € 9,9 εκ., σημειώνοντας αύξηση 17,8%. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 20,3% στα € 8,0 εκατ. και το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) εμφανίζεται ισχυροποιημένο κατά 52 μονάδες βάσης στο 6,9%. Τα καθαρά κέρδη στο εξάμηνο αυξήθηκαν 2,5% στα 5,8 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον παρατηρείται σταθερή τάση συρρίκνωσης του δείκτη δανειακής μόχλευσης (Ξένα / Ίδια Κεφάλαια) στο 0,66 από 0,80 και η επάρκεια ταμειακών διαθεσίμων, πλέον των € 38 εκατ, παρά την πληρωμή διευρυμένου κατά 66,7% μερίσματος.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Πλαισίου, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαπιστώνουμε την αύξηση των πωλήσεών μας για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, γεγονός που αποδεικνύει την καταφανή επιτυχία των προϊόντων Turbo-X που συνδυάζουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές, υψηλά τεχνικά χαρακτηριστικά και πολύ αξιόπιστη τεχνική υποστήριξη.
Ήδη τα Turbo-X tablets είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις σε αριθμό τεμαχίων. Πέρα από την επιτυχία των προϊόντων Turbo-X και τα μερίδια αγοράς του Πλαισίου γενικότερα αυξάνονται συστηματικά σε όλους τους τομείς, ενώ πλέον έχουμε κερδίσει σημαντικό νέο πελατειακό κοινό.
Το EBITDA προσέγγισε τα € 10 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων του πρώτου εξαμήνου υπερέβησαν τα € 8 εκατ., παρά την άνοδο των εξόδων μας, λόγω της αυξημένης διαφημιστικής δαπάνης και των δαπανών για την ανάπτυξη των υποδομών για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Ενόψει των επιδόσεων αυτών, σε συνάρτηση με την ισχυροποίηση της ανταγωνιστικής μας θέσης, ατενίζουμε το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης 2014 με αισιοδοξία».
Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος προσέθεσε:
«Με το εμπορικό επίκεντρο του 2ου τρίμηνου να είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου και με στόχο τις τηλεοράσεις μεγάλων ιντσών, ασκήσαμε έγκαιρη διαφημιστική πίεση, επενδύσαμε σε προϊόντα Turbo-X με επιθετικές τιμές και έτσι καταφέραμε να πετύχουμε σημαντική ενίσχυση μεριδίου και ως Turbo-X και ως Πλαίσιο. Παράλληλα βέβαια εξακολουθούμε να δουλεύουμε πάνω στις προτεραιότητες της χρονιάς που είναι: Το «χτίσιμο» εικόνας στις μάρκες του Πλαισίου. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην τηλεοπτική καμπάνια “Think”
των Turbo-X ενώ παράλληλα δημιουργούμε αναγνωρισιμότητα και σε άλλες προϊοντικές κατηγορίες αλλά και σε διαφορετικά επίπεδα τιμών. Την ανανέωση των καναλιών πώλησης με το συνεχές «φρεσκάρισμα» της ταυτότητας των καταστημάτων μας που θα βελτιώσει εικαστικά κάθε εμπορικό τμήμα. Παράλληλα λανσάρουμε μια νέα σειρά κάθετων καταλόγων που παίζουν το ρόλο ενός αναλυτικού οδηγού αγοράς για κάθε κύρια προϊοντική κατηγορία, με στόχο να βοηθάμε όποιον έχει αποφασίσει να κάνει μια αγορά, στο να κάνει την πιο σωστή επιλογή».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr