Όπως μας επεσήμανε, η σημαντική πτώση των μισθωμάτων, ως φυσική απόρροια της κρίσης, ουσιαστικά έχει πολλαπλασιάσει τις ευκαιρίες για νέα καταστήματα σε περιοχές που κάποτε ήταν απλησίαστες.
Είναι χαρακτηριστικό κατά τον ίδιο, ότι μισθώματα σε κάποιες περιοχές της Θεσσαλονίκης έχουν πέσει για τα πρατήρια βενζίνης από τα 10.000 στα 3.000 ευρώ. Αντίστοιχα, και στην Αθήνα, όπως για παράδειγμα στη Μεσογείων, τα μισθώματα έχουν μειωθεί από τα 7.000 στα 3.500 ευρώ ή στην Κηφισίας από τα 24.000 στα 14.000 ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, σημειώνει ο ίδιος, υπάρχουν ευκαιρίες για νέα κρατήρια και η εταιρεία σκοπεύει να τις εκμεταλλευτεί. Ο στόχος είναι να φθάσει τα 570 καταστήματα μέχρι τα τέλη του έτους.
Ωστόσο, ξεκαθαρίζει, υπάρχει και ο αντίποδας, με τα πρατήρια που κλείνουν συνεχώς. Σημειώνει ότι από τα 8.500 πρατήρια που μετρούσε κάποτε ο κλάδος προ κρίσης, σήμερα δεν ξεπερνά τα 5.000 πρατήρια.
Η άποψη του κ. Ρούσσου είναι ότι μέχρι τα τέλη του έτους θα έχουν κλείσει άλλα 350-400 πρατήρια, διότι δεν συμφέρει να τοποθετήσουν το σύστημα εισροών-εκροών.
Εντωμεταξύ, όπως μας πληροφόρησε, μέχρι και τις 25 Αυγούστου, πρόκειται να συνδεθούν με την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και τα υπόλοιπα πρατήρια βενζίνης, αυτά δηλαδή που εντάσσονται στην Γ΄Ζώνη (επαρχία), που είναι 2.500 περίπου.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr