Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι μολονότι υπάρχουν ακόμη καταστήματα με αρνητικό πρόσημο στις πωλήσεις ξεχωρίζουν σημεία με σημαντική αύξηση εσόδων, όπως δύο καταστήματα που βρίσκονται στην παραλιακή οδό (στα Νότια Προάστια του λεκανοπεδίου) και εμφανίζουν αύξηση κατά 35% και 15% αντίστοιχα.
Πληροφορίες υποστηρίζουν ότι σημαντική συμβολή στο γύρισμα της εταιρείας σε θετικό έδαφος έχει προσφέρει το delivery, το οποίο αντιστοιχεί στο 20% περίπου του συνολικού τζίρου που πραγματοποιούν τα καταστήματα.
Εντωμεταξύ, με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η μετεξέλιξη των καταστημάτων σε Burger House, τα οποία αν και διατηρούν την προϊόντική γκάμα του προηγούμενου concept την έχουν εμπλουτίσει σημαντικά με σάντουιτς και σαλάτες, αλλά και σε επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών. Αίσθηση έχει προκαλέσει η υπάλληλος σε ρόλο hostess που καλοσωρίζει τον κόσμο, τον βοηθά να βρει το τραπέζι της αρεσκείας του αλλά και τον ενημερώνει για το μενού.
Πρόσφατα, σε Burger House μετατράπηκε το κατάστημα του Χολαργού, ενώ στα πλάνα της διοίκησης είναι να αλλάξει την ταυτότητα όλων των καταστημάτων. Στο πλαίσιο αυτό, ένα από τα σημαντικότερα κίνητρα που προσφέρει στους franchisers είναι τα μειωμένα royalties (ποσοστό επί των πωλήσεων), που για τον πρώτο χρόνο είναι 2%, τον δεύτερο 4% και τον τρίτο φθάνει και στο 6% που είναι και το ανώτερο επίπεδο.
Παράλληλα με την αναδιοργάνωση του δικτύου στο εσωτερικό συνεχίζεται και η επέκταση στο εξωτερικό, με απώτερο στόχο να φθάσει τα 29 σημεία πώλησης τον Σεπτέμβριο από 19 που ήταν τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr