Το πρώτο από αυτά διοργανώθηκε προχθές (8 Ιουλίου) και αφορούσε το ψηφιακό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα το Search Engine Optimization (SEO), με εισηγητές στελέχη της Socialab, που έχουν ασχοληθεί με τον χώρο του SEO / SEM από το 2004 σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις.
Το SEO είναι η πρακτική προώθησης ενός website ή e-shop στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Τα θέματα τα οποία αναλύθηκαν αφορούσαν:
- Τη λειτουργία της Google
- Την αλληλεπίδραση των χρηστών με τις μηχανές αναζήτησης
- Τη συνεχή εξέλιξη των αλγορίθμων
- Στρατηγική και Προγραμματισμό για SEO
- On-site & off-site optimization (βελτιστοποίηση)
- Πάνω από 10 εργαλεία SEO
- Στρατηγικές άμυνας ενάντια στο αρνητικό SEO που μπορεί να κάνει ο ανταγωνισμός
Σχολιάζοντας την πρώτη διοργάνωση, ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ, κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος, δήλωσε: «Οι εισηγητές έδωσαν με απλό και αποτελεσματικό τρόπο, σε βάθος γνώση πάνω στα SEO, τα οποία αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και παρέχουν τη δυνατότητα στις εταιρίες που τα χρησιμοποιούν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα και την συχνότητα εμφανίσεων των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στις καθημερινές και συχνές αναζητήσεις των καταναλωτών». Ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, CEΟ της Socialab δήλωσε για το workshop «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το ΕΙΜ επέλεξε τη Socialab για τα σεμινάριά του. Πιστεύουμε πως πρόκειται για έναν ενδιαφέροντα τρόπο διεύρυνσης του γνωσιακού πεδίου των στελεχών μάρκετινγκ και των μάνατζερ, ώστε να αναγνωρίσουν τις ευκαιρίες που προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ».
Τα workshops αυτά του ΕΙΜ θα πραγματοποιούνται κάθε τρίμηνο για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων, που έχουν υψηλό ενδιαφέρον για τις εξελίξεις στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, με εγνωσμένης αξίας ομιλητές οι οποίοι διαθέτουν εμπειρία και βαθειά γνώση του εκάστοτε θέματος. Χορηγοί του πρώτου workshop ήταν οι εταιρείες 7 Indigo New Media, Viewmax και Socialab.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr