Στέλεχος της διοίκησης, ανέφερε αποκλειστικά στο "R", ότι ο στόχος είναι αυτό το ταξίδι όχι μόνο να συνεχιστεί αλλά και να ενταθεί, ώστε να διεισδύσει η Apivita σε ακόμη περισσότερες αγορές του κόσμου. Εξωστρέφεια που αποτυπώνεται και στην προέλευση των εσόδων της εταιρείας.
Χαρακτηρηστικά πέρυσι οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 32,8 εκατ. ευρώ, με το 63% αυτών να πραγματοποιείται στην Ελλάδα και το υπόλοιπο 37% στο εξωτερικό. Φέτος, οι εκτιμήσεις μιλούν για συνολικές πωλήσεις ύψους 39,2 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 58% θα αφορά την εσωτερική αγορά και το υπόλοιπο 42% τη διεθνή αγορά. Σημειώνεται ότι σήμερα διαθέτει σημεία πώλησης σε 14 χώρες και στις 4 ηπείρους.
Στα μελλοντικά -αλλά άμεσα- πλάνα της εταιρείας, είναι να διεισδύσει σε τρεις νέες δυναμικές αγορές και συγκεκριμένα στην Αυστραλία, την Κροατία και τη Σιγκαπούρη. Εν τω μεταξύ, φέτος έκανε το ντεμπούτο της και στην Ιαπωνία, όπου ήδη λειτουργεί 9 Apivita Shops.
Από τις πιο παλιές θυγατρικές που σύστησε η εταιρεία στο εξωτερικό είναι αυτή της Ισπανίας. Η οποία διαχειρίζεται την διανομή των προϊόντων της σε 650 φαρμακεία, στα πολυακαταστήματα El Cortes Ingles, προμηθεύει 3 ξενοδοχεία και 2 SPA, ενώ πωλήσεις πραγματοποιούνται και ηλεκτρονικά.
Θυγατρική με διευρυμένη παρουσία διατηρεί και στην Κύπρο. Σύμφωνα με πληροφορίες της διοίκησης, όσον αφορά το Νησί της Αφροδίτης, προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται σε 300 φαρμακεία, σε 3 ξενοδοχεία, πωλούνται και ηλεκτρονικά, ενώ λειτουργούν και 5 Apivita Shop in Shops.
Διευρυμένη παρουσία, ωστόσο, έχει αναπτύξει η εταιρεία μεταξύ άλλων στη Ρουμανία, όπου συνεργάζεται με 300 φαρμακεία, στην Ουκρανία, όπου έχει διεισδύσει σε 230 φαρμακεία και στη Βουλγαρία όπου έχει αποκτήσει "πόστο" σε 40 φαρμακεία. Σημειώνεται ότι και στις τρεις προαναφερόμενες αγορές η εταιρεία έχει ενεργοποιήσει και το κανάλι ecommerce.
Το ταξίδι της Apivita συνεχίζει στην Αμερική, όπου διαχειρίζεται 122 σημεία πώλησης, πηγαίνει στo Ηong Kong με 9 Apivita Shops, περνά στη Βenelux όπου διατηρεί συνεργασία με 202 φαρμακεία και καταλήγει στην Αγγλία, όπου διαθέτει τα προϊόντα της σε 75 καταστήματα της Marks & Spencer.
Παράλληλα, όμως με την αυξανόμενη διείσδυση στο εξωτερικό, στις βασικές προτεραιότητες της εταιρείας είναι να ενισχύσει περαιτέρω και την παρουσία της στην Ελλάδα. Η οποία απευθύνεται σε όλα τα κανάλια διανομής. Σύμφωνα με στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, σήμερα τα προϊόντα Apivita διακινούνται σε περισσότερα από 3.000 φαρμακεία, σε 26 σημεία επιλεκτικής διανομής, σε 260 ξενοδοχεία και 28 SPA, ενώ δεν πρέπει να μας διαφεύγουν και τα δύο καταστήματα της εταιρείας το Εxperience store στο Κολωνάκι και το Αpivita Store στο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Δ. Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr