Διαθέτει Πιστοποιημένο Δίκτυο Συνεργατών, είναι εισηγμένη στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, διαθέτει 4 θυγατρικές εταιρείες σε Βουλγαρία, Ρουμανία και τις ελληνικές Retail Link A.E. και Cardisoft A.E. ενώ έχει εξαγωγική δραστηριότητα στην Κύπρο, Σερβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία, μέσω αντιπροσώπων. Η εταιρεία πρωταγωνιστεί στην αγορά λογισμικού για επιχειρήσεις προσφέροντας ενοποιημένο περιβάλλον λειτουργίας σε όλα τα προϊόντά της, ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce & B.I, τα οποία είναι σχεδιασμένα στην πιο σύγχρονη πλατφόρμα .ΝΕΤ της Μicrosoft.
Με την ευκαιρία συμπλήρωσης 12 ετών επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Αντώνης Κοτζαμανίδης, παρουσίασε χτες το επενδυτικό της πλάνο για την επόμενη τριετία. Στη στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνονται τρεις βασικοί στόχοι:
- Επένδυση στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης προϊόντων,
- δυναμική επέκταση σε κάθετες αγορές
- και σημαντική ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης σε Έρευνα και Ανάπτυξη για την τριετία 2014-2016, θα αγγίξει τα 5 εκ. ευρώ και θα καλύπτει όλους τους παραπάνω στόχους. Ήδη υλοποιείται το πλάνο ενίσχυσης του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, με αύξηση του δυναμικού κατά 50%. Τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που θα αναπτύξει το τμήμα θα εστιάζουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στη δυνατότητα για διεθνή ανάπτυξη των πελατών της Entersoft που θα τα επιλέξουν. Πιο συγκεκριμένα, τα προϊόντα που εξελίσσει η εταιρεία αυτή τη στιγμή είναι τα Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, WMS κ.ά. Παράλληλα, όλα τα βασικά προϊόντα της εταιρείας θα παρέχονται On Premise, On Cloud αλλά και ως Software as a Service, για μεγαλύτερη ευελιξία.
Το τμήμα R&D, έχει ήδη ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης του νέου EntersoftBusinessSuiterelease 5. Η ναυαρχίδα των προϊόντων της εταιρείας, στοχεύει κυρίως στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, με υποσυστήματα που θα παρέχουν στους πελάτες τη δυνατότητα να δραστηριοποιούνται αποτελεσματικά και αποδοτικά σε περιβάλλον ξένων αγορών. Το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, στοχεύει επίσης με συγκεκριμένα και εξειδικευμένα προϊόντα σε κάθετες αγορές όπως η βιομηχανία, μεταφορικές εταιρείες και ιδιωτική εκπαίδευση, παρέχοντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και τη δυνατότητα για διεθνή επέκταση.
Η δημιουργική εξωστρέφεια, αποτελεί χαρακτηριστικό της Entersoft από την ίδρυσή της. Ήδη, εκτός από την Αθήνα, η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε Σόφια και Βουκουρέστι, και έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2014 θα αποκτήσει γραφεία στο Ντουμπάι, στο οποίο έχει παρουσία τα 2 τελευταία χρόνια μέσω συνεργατών. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 13% του συνολικού τζίρου του ομίλου, προέρχεται από τις δραστηριότητες σε ξένες αγορές.
Στην Ελλάδα η εταιρεία Entersoft, είναι εισηγμένη στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει εξαγοράσει τις εταιρείες Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft και Alpha Software Solutions, ενισχύοντας έτσι τη θέση της στις υπηρεσίες, την ηλεκτρονική τιμολόγηση, στα πληροφοριακά συστήματα για εκπαιδευτικά ιδρύματα και την διεκδίκηση έργων του δημόσιου τομέα.
Π.Τ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr