Αφ' ενός για την ικανότητα της ποδοσφαιρικής του ομάδας που είναι η ΑΕΚ και αφ' ετέρου, για την πορεία της αγοράς, που πιστεύει ότι κάθε μέρα θα πηγαίνει και καλύτερα. Όπως μας ανέφερε ο κ. Προβατάς, μολονότι η φετινή χρονιά ξεκίνησε δυναμικά το διάστημα, Απριλίου Μαΐου η αγορά κυριολεκτικά "πάγωσε" λόγω των εκλογών, αποτυπώνοντας την ασταθή ψυχολογία του καταναλωτή.
Έτσι κατά τον ίδιο, το πεντάμηνο για τον κλάδο συνολικά έκλεισε με αρνητικό πρόσημο της τάξεως του 3-5%, ενώ στον αντίποδα βρέθηκε η εταιρεία με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 12,1% και σε αξία 5,1%, λόγω κυρίως των νέων προϊοντικών κατηγοριών που προστέθηκαν από πέρυσι. Αξίζει στο σημείο αυτό να επισημανθεί ότι πέρυσι πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 4,1% και κερδοφορίας κατά 121,3% , καθώς τα τελευταία από 3,4 εκατ. ευρώ που ήταν έφθασαν στα 6,75 εκατ. ευρώ.
Μολονότι τα θεμελιώδη μεγέθη της εταιρείας απέχουν σημαντικά από τα αντίστοιχα του 2008, όπου τότε ο τζίρος ήταν πάνω από 70 εκατ. ευρώ ενώ σήμερα κυμαίνεται στα 44,5 εκατ. ευρώ, ο κ. Μ. Προβατάς θεωρεί ότι το έδαφος μπορεί να καλυφθεί κυρίως λόγω των ανακαινίσεων, αλλά και των εκτεταμένων εργασιών που μπορούν να προκύψουν στον κλάδο του τουρισμού. Ειδικότερα, δε, για τον κλάδο της οικοδομής, πιστεύει ότι η τόνωση δεν θα είναι νωρίτερα από την προσεχή πενταετία.
Μία εξίσου σημαντική παράμετρος που κατά τον ίδιο θα συμβάλλει στην τόνωση των μεγεθών της εταιρείας είναι οι εξαγωγές της. Εκτός από τα 11 εκατ. Έλληνες καταναλωτές που απευθύνεται, διατηρεί εξαγωγική δραστηριότητα σε Κύπρο, Σερβία, Βουλγαρία και Αλβανία. Πέρυσι οι εξαγωγές της αυξήθηκαν κατά το 68%.
Ωστόσο, παρά τις αντίξοες συνθήκες στην ελληνική αγορά, η εταιρεία παραμένει μακράν πρωταγωνίστρια του κλάδου με μερίδιο της τάξεως του 34,5%. Αποτελεί σημαντικό πελάτη για περισσότερους από 550 προμηθευτές και σημαντικό προμηθευτή για 2.000 σημεία πώλησης, όπου προωθεί πέντε βασικές κατηγορίες χρωμάτων (πλαστικά, ακρυλικά, βερνίκια, βερνικοχρώματα, pre deco) με περισσότερες από 1500 αποχρώσεις.
"Η προμήθεια πρώτων υλών, η διανομή και η πώληση των προϊόντων της εταιρείας συντηρεί συνολικά πάνω από 8.000 θέσεις εργασίας", επεσήμανε ο κ. Μ. Προβατάς. Την ίδια στιγμή η εταιρεία αποδίδει κατά μέσο όρο στην Ελλάδα φόρο εισοδήματος ύψους 1.9 εκατ. ευρώ ετησίως στην περίοδο της κρίσης, ενώ στο παρελθόν ο φόρος εισοδήματος πλησίαζε τα 5 εκατ. ευρώ.
Νέα σελίδα στην ιστορία της
Μετά από 82 χρόνια, ιστορία η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό της μεταβάλλοντας τους ελληνικούς χαρακτήρες σε λατινικούς. Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Vivechrom, η αλλαγή αυτή κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου η εταιρεία να λανσάρει ένα νέο και πιο δυναμικό λογότυπο και ήδη το 85% των συσκευασιών κυκλοφορούν με αυτό το νέο σήμα.
Συνεχής διάκριση
-
Το 2009 & το 2011 βραβεύτηκε στον διαγωνισμό "Best Workplaces" για το άριστο εργασιακό της περιβάλλον.
-
Στα βραβεία "Recognised for Excellence-5 stars" του επιχειρηματικού μοντέλου αριστείας EFQM κατέκτησε το πρώτο βραβείο το 2011.
-
Το 2013 διακρίθηκε για την εξαιρετική της απόδοση στον τομέα της ασφάλειας με το βραβείο "AkzoNobel TakeCare Safety Recognition Award".
-
Το 2013 απέσπασε τη χρυσή διάκριση "BUSINESS ETHICS EXCELLENCE" από το Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής (ΕΒΕΝ) στην Ελλάδα.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr