Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται σήμερα σε περισσότερες από 20 χώρες στον κόσμο. Το ΖΑΓΟΡΙ ταξιδεύει πλέον από την Αυστραλία μέχρι τον Καναδά και από τα Αραβικά Εμιράτα μέχρι την Κίνα και την Αφρική. Για το 2014 ο στόχος που έχει τεθεί είναι να διευρυνθούν αγορές που το Φυσικό Μεταλλικό Νερό είναι ανάγκη, όπως στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου και τη Μέση Ανατολή ενώ η εταιρεία εξετάζει τη διαδικασία εισόδου της σε 2 ακόμη δυναμικές αγορές.
Το μείγμα του εξαγωγικού του προσανατολισμού είναι επιτυχημένο, επειδή συνδυάζει εξίσου υψηλά ποιοτικά standards όσο και διαδικασίες ασφάλειας και ελέγχου, στοιχεία καινοτομίας και διαφοροποίησης για την προσφορά προτάσεων που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των αγορών που στοχεύει.
Στέλεχος της διοίκησης, μιλώντας αποκλειστικά στο "R", επεσήμανε ότι "η καινοτομία και η εξωστρέφεια αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας. Εκεί εστιάζουμε το μεγαλύτερο μέρος της στρατηγικής μας. Για εμάς στη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ η κρίση είναι πρόκληση και δεν μας έχει σταματήσει λεπτό. Συνεχίζουμε λοιπόν και στη νέα χρονιά επενδύοντας σε νέο τεχνολογικό εξοπλισμό για περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας του εργοστασίου, στη δημιουργία νέας επιπλέον γραμμής για τη γυάλινη συσκευασία στις εγκαταστάσεις στα Ιωάννινα καθώς και στην παραγωγή νέων συσκευασιών".
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι το 2013 η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ολοκλήρωσε την επέκταση 2 επιπλέον γραμμών εμφιάλωσης για τις νέες συσκευασίες των 0,33 και 0,75 στις εγκαταστάσεις της στα Ιωάννινα. Επίσης, λάνσαρε στην εγχώρια αγορά τη συσκευασία PET 0,75L εισχωρώντας στην αγορά που αφορά σε κυλικεία, καντίνες, περίπτερα και κινηματογράφους. Την ίδια στιγμή λάνσαρε και την Athletic 0,75L με sport cap συσκευασία σχεδιασμένη να εφαρμόζει εύκολα στο χέρι, με κόκκινο πρακτικό καπάκι για ελεγχόμενη κατανάλωση ικανοποιώντας την ανάγκη των καταναλωτών για άθληση και υγιεινή διατροφή.
Παράλληλα, οι αποθήκες logistics της εταιρείας στην Αθήνα μέσω των οποίων διακινούνται τα προϊόντα ΖΑΓΟΡΙ στην Αττική, στη νότια και νησιωτική Ελλάδα καθώς και σε πολλές χώρες του εξωτερικού, μεταφέρθηκαν σε νέες, λειτουργικές και άρτια εξοπλισμένες εγκαταστάσεις στην Κάτω Κηφισιά.
Σε οικονομικό επίπεδο, τα βασικά μεγέθη της εταιρίας την προηγούμενη χρονιά επηρεάστηκαν ελάχιστα (-3%), αν και το σύνολο του κλάδου του εμφιαλωμένου νερού υποχώρησε κατά 9% με 10%. Η εκτίμηση της διοίκησης για το σύνολο της κατηγορίας στην τρέχουσα χρονιά είναι ότι συνεχίζει να ακολουθεί την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, με αντισταθμιστικό παράγοντα την τουριστική κίνηση που αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένη φέτος.
H ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, την τρέχουσα χρονιά συνεχίζει να διατηρεί τα μερίδιά της, και να επενδύει έχοντας μηδενικό δανεισμό. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το ΖΑΓΟΡΙ εμφανίζεται πρώτο σε πωλήσεις σε όγκο και αξία στη συνολική εγχώρια αγορά εμφιαλωμένου νερού (TOTAL GREECE SM + SPT + CONVENIENCE + KIOSKS) με μερίδιο 26,1% στις βασικές μάρκες.
Ολοκληρώνοντας το στέλεχος της διοίκησης, τονίζει στο "R", ότι παρά την κρίση η εταιρεία σέβεται το ανθρώπινο δυναμικό της. Έμπρακτη απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι στο υφεσιακό περιβάλλον που βρίσκεται η χώρα, η εταιρεία δεν έχει προβεί σε καμία μείωση, τόσο στις αποδοχές, όσο και στον αριθμό των εργαζομένων της. Το 2013 απορρόφησε εξ ολοκλήρου τις μειώσεις μισθών που προέκυπταν από την εφαρμογή του μνημονίου και αφορούσαν στην αύξηση της φορολογίας εισοδήματος όσο και στις ασφαλιστικές εισφορές.
Το 2014, δε, η εταιρεία προχώρησε σε νέες προσλήψεις. Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ξεπερνούν σήμερα τους 250. Μαζί με τους εξωτερικούς συνεργάτες, όπως για παράδειγμα οι οδηγοί των φορτηγών που διακινούν τα προϊόντα, ο αριθμός των εργαζομένων φτάνει τους 1.200.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr