Όπως εξηγεί, θα συνεχίσει να αναγράφεται στις συσκευασίας γάλα 5 ημερών και όχι 2 ημερών. Και ο λόγος, κατά τον ίδιο είναι απλός: "είτε πιεις γάλα 2 ημερών, είτε πέντε ημερών έχουν υποστεί την ίδια θερμική επεξεργασία στους 71,7 βαθμούς κελσίου".
"Δεν μπαίνουμε λοιπόν σε επικοινωνιακά παιχνίδια και συνεχίζουμε το έργο μας όπως το κάνουμε μέχρι τώρα", αναφέρει χαρακτηριστικά. Επίσης, ο κ. Πρίντζος σημειώνει ότι στην απόφαση αυτή έπαιξε ρόλο η στάση των καταναλωτών, καθώς σε έρευνα που έκανε η ΕΒΟΛ στο Βόλο, το 93% των καταναλωτών απάντησε ότι δεν θέλει καμία αλλαγή στις συσκευασίες.
"Ο στόχος μας", τονίζει ο Ν. Πρίντζος, "είναι να είμαστε πρώτη επιλογή για τον καταναλωτή και αυτό επιδιώκουμε". Στο πλαίσιο αυτό, αποκάλυψε στο "R", ότι έδωσε τα χέρια με την Carrefour και πλέον τα προϊόντα του Συνεταιρισμού θα βρίσκονται στο πανελλαδικό δίκτυο. Από αυτή τη συνεργασία που αφορά περίπου 20 κωδικούς- συνολικά η εταιρεία διαχειρίζεται πάνω από 50 κωδικούς- ο ίδιος προσδοκά έσοδα της τάξεως των 4 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές πωλήσεις για φέτος εκτιμάται ότι θα φθάσουν τα 20 εκατ. ευρώ από 16-17 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Εν τω μεταξύ, εντός του Ιουλίου αναμένεται να εγκαινιαστεί η νέα μονάδα του Συνεταιρισμού, μία επένδυση της τάξεως των 6,5 εκατ. ευρώ. Η συγκεκριμένη επένδυση όπως λέει ο πρόεδρος της ΕΒΟΛ, καλύφθηκε κατά 40% με επιδότηση, και το υπόλοιπο με ίδια κεφάλαια χωρίς καθόλου δανεισμό.
Ο ίδιος θεωρεί ότι η λειτουργία της συγκεκριμένης μονάδας ανοίγει νέες προοπτικές για την ΕΒΟΛ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό από όπου και έχει δεχθεί πολλές προτάσεις συνεργασίας. Βεβαίως ξεκαθαρίζει ότι πρώτη προτεραιότητα του είναι η ελληνική αγορά και η πανελλαδική διανομή των προϊόντων της εταιρείας.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr