H Coca Cola, η οποία είναι χορηγός της FIFA στο Μουντιάλ, θα «τρέξει» αυτό που η ίδια ονομάζει ως τη μεγαλύτερη καμπάνια που έκανε στην ιστορία της, σχεδιάζοντας μάλιστα κινήσεις που θα αποτελέσουν τον φάρο για να πορευτεί τα επόμενα χρόνια σε επίπεδο social media και διαδραστικών ενεργειών μέσω online tools σε χώρους όπως ένα στάδιο ή ένα κατάστημα.
Η Pepsi με τη σειρά της, η οποία δεν είναι χορηγός του Μουντιάλ, προετοιμάζεται να «κλέψει» ποσοστά από την Coca Cola το ερχόμενο καλοκαίρι. Μάλιστα, η Pepsi ποντάρει πολλά στη συνεργασία που έχει με τον Λιονέλ Μέσι της Μπαρτσελόνα, ο οποίος βεβαίως αναμένεται από τους ποδοσφαιρόφιλους να «λάμψει» στο επικείμενο Παγκόσμιο Κύπελλο.
Coca Cola και Pepsi επιδιώκουν να κερδίσουν νέους καταναλωτές λόγω της κατάστασης που θα δημιουργηθεί στο Μουντιάλ κυρίως από αναδυόμενες αγορές. Πάντως τα κέρδη της Coca Cola μειώθηκαν 2% κατά το 2013, ενώ η Pepsi βίωσε την πτώση στις πωλήσεις της σε σημαντικές αγορές όπως η Αμερική και η Ευρώπη. Αυτός είναι και ο λόγος του μεγάλου στόχου εξασφάλισης νέων, δυναμικών αγορών όπως η Αφρική, η Λατινική Αμερική και η Ασία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr