Tα Tourism Awards διοργανώθηκαν από την Boussias Communications και το περιοδικό Hotel & Restaurant, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, με στόχο την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας στον χώρο του Τravel, Hospitality & Leisure. Στην τελετή απονομής, στην οποία παρευρέθηκαν περισσότερα από 350 υψηλόβαθμα στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες και φορείς τουρισμού στην χώρα μας, βραβεύθηκαν οι πρακτικές που διακρίθηκαν από την αρμόδια κριτική επιτροπή, μέσω αδιάβλητης διαδικασίας.
Η Louis Hotels, επιβραβεύτηκε για την πρωτοπορία της στον τομέα διαχείρισης εταιρικής φήμης, καθώς παρακολουθεί στενά και ‘χτίζει’ άμεση επαφή και ανοίγει δίαυλο επικοινωνίας με τον πελάτη ενώ δίνει σημασία και απαντά σε όλα τα σχόλια των φιλοξενούμενων της στο γνωστό Trip Advisor. Για το λόγο αυτό, εξειδικευμένα στελέχη χειρίζονται αποκλειστικά τη διαδικτυακή εταιρική φήμη ενώ επενδύει στο Online Reputation Management παρακολουθώντας σχόλια σε πάνω από 100 διεθνείς σελίδες.
Η κυρία Πόπη Τάντα, Γενική Διευθύντρια Marketing της Louis Hotels, δήλωσε σχετικά: «Αρχικά να ευχαριστήσουμε την αξιόλογη κριτική Επιτροπή για την τιμή αυτή της βράβευσής μας. Είναι μεγάλη μας χαρά να αναγνωρίζεται η συστηματική μας προσπάθεια για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας από τόσο έμπειρα στελέχη του τουρισμού. Και ακόμα μεγαλύτερη επιβράβευση για εμάς η αναγνώριση των ίδιων των επισκεπτών μας καθώς τα τελευταία χρόνια, 15 από τα 19 ξενοδοχεία της Louis Hotels έχουν βραβευτεί από το Tripadvisor για τις εξαιρετικές υπηρεσίες που προσφέρουν, ενώ συγκεντρώνουν γενική βαθμολογία 4.5/5 αστέρια».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr