Στην έκθεση συμμετείχαν πάνω από 19.000 εκθέτες απ’ όλο τον κόσμο και περισσότεροι από 200.000 επισκέπτες από τον κλάδο της βιομηχανίας των θαλασσινών των ΗΠΑ και του Καναδά (εισαγωγείς, διανομείς, αγοραστές, χονδρέμποροι κα).
Το περίπτερο της Καλλιμάνης, το οποίο βρισκόταν στο σύμπλεγμα των Ελλήνων εκθετών που συμμετείχαν μέσω της διοργάνωσης του ΟΠΕ, είχε έντονα ελληνικό χαρακτήρα και προσέλκυσε πλήθος επισκεπτών της αμερικανικής ηπείρου που έδειξαν ενδιαφέρον τόσο για τα ελληνικά ψάρια (τσιπούρα-λαβράκι ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας καθώς και γαύρο-σαρδέλα ελεύθερης αλιείας), όσο και για την πρωτότυπη σειρά έτοιμων-προς-μαγείρεμα-γευμάτων Kallimanis Greek Home Flavours, μια σειρά εμπνευσμένη από αυθεντικές και γευστικές ελληνικές σπιτικές συνταγές που συνδυάζουν το ποιοτικό ελληνικό ψάρι με τα εκλεκτότερα συστατικά της ελληνικής γης (έξτρα παρθένο ελαιόλαδο από το Κολυμβάρι της Κρήτης (ΠΟΠ), θαλασσινό αλάτι Μεσολογγίου, πιπεριές Φλωρίνης, ελιές Καλαμών (ΠΟΠ), ασύρτικο κρασί Σαντορίνης (ΠΟΠ), ελληνικό γιαούρτι, ελληνική φέτα (ΠΟΠ) καθώς και ελληνικά λαχανικά και βότανα).
Την ίδια περίοδο η Καλλιμάνης συμμετείχε και στην πρώτη διεθνή έκθεση FOOD EXPO που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα (15-17 Μαρτίου 2014), μια σύγχρονη και δυναμική έκθεση διεθνών προδιαγραφών με ξεκάθαρη στόχευση στην Β2Β αγορά. Στην έκθεση συμμετείχαν περισσότεροι από 330 εκθέτες και προσέλκυσε περισσότερους από 25.000 επαγγελματίες επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το περίπτερο της Καλλιμάνης επισκέφθηκαν χονδρέμποροι αλλά και εστιάτορες της ελληνικής αγοράς, καθώς και εισαγωγείς από χώρες μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Πολωνία, η Ιταλία και το Ντουμπάι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr