"Η επιλογή της συγκεκριμένης αγοράς", σημείωσε, "δεν είναι τυχαία, αλλά βασίζεται στην υψηλή αναγνωρισιμότητα που διαθέτουν πλέον τα ελληνικά προϊόντα σε αυτήν την χώρα". Μέχρι στιγμής, οι εξαγωγές της εταιρείας αντιπροσωπεύουν μόλις το 1% του τζίρου της που ξεπερνά τα 20 εκατ.ευρώ.
Ωστόσο, όπως ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής της επιχείρησης, εάν ευοδωθούν οι φετινοί στόχοι για την αύξηση των εξαγωγών, τότε αυτές μπορούν να ενισχυθούν άμεσα έως και πέντε ποσοστιαίες μονάδες. Ανεξάρτητα πάντως από τους στόχους που χαράζονται, προτεραιότητα παραμένει η ελεγχόμενη ποσότητα, έτσι ώστε να διατηρείται αναλοίωτη η ποιότητα, υπογραμμίζει ο Γ. Τσάτσαρος.
Παράλληλα, η διοίκηση προωθεί την αρτιότερη τοποθέτηση των προϊόντων της σε περισσότερα σημεία πώλησης και ειδικότερα στην Βόρειο Ελλάδα και στην Κρήτη, καθώς όπως επεσήμανε ο Γ. Τσάτσαρος, οι γευστικές προτιμήσεις των καταναλωτών που ζουν στις συγκεκριμένες περιοχές ταιριάζουν περισσότερο με τις γευστικές προτάσεις που κάνει η εταιρεία.
Με τη φέτα να αποτελεί τη ναυαρχίδα της προϊοντικής της γκάμας, η εταιρεία παράγει και μια σειρά άλλων προϊόντων, όπως Κεφαλοτύρι, Κοφινάκι, Γραβιέρα, Κατσικίσιο, Αγελαδινό. Για 40 και πλέον χρόνια η εταιρεία Βαλμά παράγει και προωθεί παραδοσιακά τυροκομικά προϊόντα.
Η εταιρεία ξεκίνησε ως οικογενειακή επιχείρηση με έδρα την Παλαιόχωρα Χαλκιδικής στον ορεινό όγκο του Χολομώντα και εξελίχθηκε σε μια σύγχρονη επιχείρηση που εδραιώθηκε στο χώρο των τυροκομικών προϊόντων, διατηρώντας την παράδοση και την ποιότητα των προϊόντων της.
Συλλέγει καθημερινά αγνό φρέσκο αιγοπρόβειο γάλα από επιλεγμένους κτηνοτρόφους των περιοχών: Χαλκιδικής (όρος Χολομώντα), Θεσσαλονίκης (Βόλβη και Σοχός), Σερρών (Νιγρίτας), Δράμας (Παρανέστι) και της ορεινής περιοχής του Παγγαίου.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr