Ο τζίρος αυτός αντιπροσωπεύει περίπου το 81% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2013 ανήλθε στα 48,3 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 20,44% σε σχέση με το 2012. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου αντιπροσωπεύουν το 11,2% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου. Ενώ όσον αφορά το κινητό επιχειρείν (m-commerce), αυτό αντιπροσωπεύει το 10,2% των διαδικτυακών πωλήσεων (5,1% το 2012).
Σύμφωνα με την παραπάνω ένωση, οι μεγάλοι νικητές του 2013 των καναλιών εξ αποστάσεως πωλήσεων φυσικών προϊόντων είναι οι διαδικτυακές πλατφόρμες όπως π.χ. της Amazon και της eBay με συνολικές πωλήσεις ύψους 26,7 δισ. ευρώ. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα καθαρά έσοδα της Amazon ανήλθαν στα 7,8 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του έτους 2013 .
Οι πολυκαναλικοί έμποροι ήτοι οι εταιρείες καταλόγων, τα φαρμακεία, οι παραδοσιακοί έμποροι και οι εταιρείες Teleshopping, οι οποίοι δραστηριοποιούνται τόσο στο διαδίκτυο όσο και στις εξ αποστάσεως πωλήσεων, εμφάνισαν συνολικές πωλήσεις ύψους 14 δισ. ευρώ. Ενώ στη τρίτη θέση ακολουθούν οι αποκλειστικά διαδικτυακοί παίκτες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις ύψους 5,6 δισ. ευρώ. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι από φέτος γίνεται και η καταγραφή των πωλήσεων των Shopping Clubs, οι συνολικές πωλήσεις των οποίων ανήλθαν στα 268 εκατ. ευρώ.
Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδραστικών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού, με συνολικές πωλήσεις ύψους 7,08 δισ. ευρώ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των βιβλίων με συνολικές πωλήσεις ύψους 5,01 δισ. ευρώ. Στη συνέχεια, τη τρίτη θέση κατέχει η κατηγορία των ηλεκτρονικών μέσων ψυχαγωγίας και ηλεκτρονικών συσκευών με συνολικές πωλήσεις ύψους 3,8 δισ. ευρώ. Ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η κατηγορία των υποδημάτων βρίσκεται στην τέταρτη θέση κατάταξης με συνολικές πωλήσεις ύψους 2,86 δισ. ευρώ.
Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 10,6 δισ. ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, τότε ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία για το 2013 ανήλθε στα 49,7 δισ. ευρώ!
Τέλος, όσον αφορά τους τρόπους πληρωμής για αγορές μέσω διαδικτύου, ο πιο διαδεδομένος τρόπος πληρωμής είναι μέσω τιμολογίου (38%). Αυτόν ακολουθεί η πληρωμή μέσω αυτόματης χρεωστικής μεταφοράς με 24%, ενώ οι ψηφιακοί τρόποι πληρωμής βρίσκονται στην τρίτη θέση με ποσοστό 19%. Οι πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών βρίσκονται στην τέταρτη θέση ως ο πιο διαδεδομένος τρόπος πληρωμής με 14%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr