Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στα 21 δισ. ευρώ εμφανίζοντας στασιμότητα. Αντίθετα, οι πολυκαναλικές (διαδικτυακές) πωλήσεις της Media-Saturn αυξήθηκαν κατά 65% σε σχέση με το 2012 στα 1,25 δισ. ευρώ. Ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις της αποκλειστικά διαδικτυακής θυγατρικής εταιρείας της την Redcoon υπολογίζεται ότι ανήλθαν πάνω από 500 εκατ. ευρώ (σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά, η Media-Saturn δεν δημοσιεύει πια ξεχωριστά τον κύκλο εργασιών της Redcoon).
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αντιπροσωπεύουν το 6% των συνολικών πωλήσεων της. Εξάλλου, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Metro Olaf Koch ανάφερε ότι μεσοπρόθεσμα ο στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι ο τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων να αντιπροσωπεύει το δέκα τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων.
Από τα παραπάνω στοιχεία μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι η ανάπτυξη της Media-Saturn προέρχεται από τις αποκλειστικά διαδικτυακές δραστηριότητες αυτής. Το πόσο σημαντικό στρατηγικό ρόλο παίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο για τον Όμιλο της Metro φαίνεται από το ότι ο Olaf Koch στην ετήσια γενική συνέλευση γνωστοποίησε την ενδυνάμωση τόσο των αποκλειστικά διαδικτυακών δραστηριοτήτων (όπως έπραξε πρόσφατα με την εξαγορά της iBOOD) όσο και αυτής των δραστηριοτήτων με ψηφιακό περιεχόμενο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr