Συγκεκριμένα, θα λανσάρει ένα ψωμί με ημερομηνία ανάλωσης το πολύ 4 ημέρων, όταν τα αντίστοιχα προϊόντα που σήμερα πωλούνται φθάνουν μέχρι και 20 ημέρες. Το νέο προϊόν, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, θα είναι σε σκληρή συσκευασία για να διατηρείται και η τιμή του προβλέπεται να είναι περίξ του 1 ευρώ. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει και ένα αγγλικού τύπου ψωμί το οποίο θα είναι υψηλής πυκνότητας- άρα θα είναι βαρύ- και ολικής άλεσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει κτυπήσει "κόκκινο", ιδίως μετά την είσοδο της εταιρείας Παπαδοπούλου στον κλάδο. Τα μερίδια ανατρέπονται κάθε τόσο, και σύμφωνα με τελευταία στοιχεία η εταιρεία Εlbisco φαίνεται να διατηρεί πλέον την πρωτοκαθεδρία με μερίδιο αγοράς της τάξεως του 44% αφήνωντας πίσω τον άλλοτε πρώτο Καραμολέγκο, ο οποίος πλέον παίζει με το 37% της αγοράς. Σύμφωνα με παράγοντες του λιανεμπορίου, η ανατροπή αυτή προήλθε λόγω της επιθετικής πολιτικής προσφορών που ακολουθεί η Elbisco.
Σε μεγάλο παίκτη από την άλλη εξελίσσεται η εταιρεία Παπαδοπούλου, η οποία αν και δραστηριοποιείται στην κατηγορία λίγο χρονικό διάστημα εμφανίζεται να έχει καταλάβει το 12% της αγοράς. Πηγές λένε ότι η εταιρεία μολονότι δεν έχει πολλούς κωδικούς -μόλις 8%- κερδίζει χάρη στην μακρόχρονη εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο όνομά της. Τελευταίες πληροφορίες υποστηρίζουν ότι και αυτή ετοιμάζει κάτι νέο σε προϊοντικό επίπεδο, εξ ου και οι επενδύσεις αρκετών εκατ. ευρώ που έχει δρομολογήσει στη μονάδα της.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr