"Οι διανομείς μας συνιστούν την κινητήρια δύναμη αυτού του εκπληκτικού επιτεύγματος, που υποστηρίζεται από το έργο των 21.000 εργαζομένων μας σε όλο τον κόσμο", σημείωσαν ο Steve Van Andel, Amway Chairman και ο Doug DeVos, Amway President σε κοινή δήλωση. "Οι διανομείς σε περισσότερες από 100 χώρες και περιοχές αξιοποιούν πλέον πλήρως τις δυνατότητές τους μέσα από τις επιχειρήσεις Amway, πετυχαίνοντας ένα ακόμη έτος-ρεκόρ για την εταιρεία."
Ισχυρές πωλήσεις σε διαφορετικές κατηγορίες, με κορυφαίο τον τομέα της διατροφής
Τα προϊόντα διατροφής συνεχίζουν να είναι ο ηγέτης για την Amway. Η κυκλοφορία του Body Key™ από τη NUTRILITE™, μια σειρά προϊόντων διαχείρισης βάρους, βοήθησε να υποστηριχθεί η συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων σε αυτή την κατηγορία.
Η κατηγορία προϊόντων ομορφιάς επίσης κατέγραψε ισχυρά αποτελέσματα, ενισχυμένη από τη συνεχιζόμενη παγκόσμια παρουσίαση της συλλογής περιποίησης της επιδερμίδας ARTISTRY™ Youth Xtend και την κυκλοφορία της σειράς για λεύκανση της επιδερμίδας ARTISTRY™ Ideal Radiance.
Στην κατηγορία οικιακών προϊόντων, οι πωλήσεις των συστημάτων επεξεργασίας νερού eSpring™ ήταν εντυπωσιακές, ενισχυμένες από την ώθηση που δόθηκε από την παρουσίαση του προϊόντος στην Κίνα στα τέλη το 2012 και τις ισχυρές πωλήσεις στις ασιατικές αγορές. Το eSpring™ αποτελεί σήμερα την κορυφαία επωνυμία οικιακών συστημάτων επεξεργασίας νερού με τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως, με βάση μια μελέτη των παγκόσμιων πωλήσεων για το 2012 από την εταιρεία Verify Markets.
Η επέκταση συνεχίζεται
Προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας, η Amway έχει αναλάβει την υλοποίηση επέκτασης της παραγωγής και της έρευνας & ανάπτυξης αξίας 375 εκατομμυρίων δολαρίων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η επέκταση περιλαμβάνει τη δημιουργία εγκαταστάσεων στην Ουάσινγκτον, την Καλιφόρνια και το Μίσιγκαν στις ΗΠΑ, καθώς και ενός εργοστασίου στην Ινδία και μονάδων έρευνας & ανάπτυξης στην Κίνα και τη Νότια Κορέα. Η δημιουργία μονάδων παραγωγής στο Βιετνάμ και την Κίνα έχει επίσης προγραμματιστεί ως μέρος της επέκτασης.
Η Amway συνέχισε επίσης τις ενέργειες υποστήριξης προς του διανομείς της μέσω της υλοποίησης μιας στρατηγικής φυσικής παρουσίας, που περιλάμβανε την ίδρυση ενός Επιχειρηματικού Κέντρου στο Βερολίνο της Γερμανίας το 2013. Η Amway γνώρισε επιτυχία με την ενσωμάτωση φυσικών εγκαταστάσεων στο επιχειρηματικό της μοντέλο τα τελευταία χρόνια και, με την ίδρυση ενός κέντρου στο Citi Field στη Νέα Υόρκη, διαθέτει πλέον φυσική παρουσία και στις τέσσερις περιφέρειες της εταιρείας. Αυτές οι εγκαταστάσεις αποτελούν ένα ακόμη εργαλείο για τους διανομείς, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν για να αναπτύσσουν τις επιχειρήσεις τους και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.
Υποστήριξη της επιχειρηματικότητας
Στο πλαίσιο της διαρκούς υποστήριξης της επιχειρηματικότητας, η Amway δημοσίευσε την Παγκόσμια Έκθεση για την Επιχειρηματικότητα (Global Entrepreneurship Report) τον Νοέμβριο του 2013. Η έκθεση μελέτησε τη στάση των ανθρώπων απέναντι στην αυτοαπασχόληση, αποκαλύπτοντας σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις απόψεις τους σε παγκόσμιο επίπεδο και την επιθυμία πολλών ανθρώπων για μία δική τους επιχειρηματική ευκαιρία. Η Amway συλλέγει και αναλύει δεδομένα σε σχέση με την επιχειρηματικότητα σε τακτική βάση από το 2008. Το 2013, η έρευνα επεκτάθηκε σε 24 χώρες, ανάμεσά τους οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό, η Κολομβία, η Ιαπωνία και η Αυστραλία.
Δοτική φύση
Στις 20 Νοέμβριου του 2013, η εταιρεία γιόρτασε την ολοκλήρωση ενός έτους δραστηριοτήτων αφιερωμένων στη 10η επέτειο της εκστρατείας για τα παιδιά Amway™ One by One. Η μοναδική ημέρα συνεισφοράς, με την ονομασία Παγκόσμια Ημέρα για τα Παιδιά (Amway Universal Children’s Day), κινητοποίησε τους εργαζομένους και Ιδιοκτήτες Επιχείρησης Amway ανά την υφήλιο για να συνεισφέρουν σε σκοπούς που αφορούν στα παιδιά. Περίπου 15.000 άνθρωποι σε 57 χώρες συμμετείχαν σε 300 δράσεις εκείνη την ημέρα, επηρεάζοντας περίπου 100.000 παιδιά παγκοσμίως.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr